Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Civic EM2 Coupe Polift D17A2 problem z orzewaniem temperaturą

  1. #1
    Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    11

    Question Civic EM2 Coupe Polift D17A2 problem z orzewaniem temperaturą

    Witam być może już był poruszany ten temat ale sprawa jest konkretnie mówiąc dziwna...

    Gdy silnik osiąga swoją temperaturę jest na chwilę ok. Przy próbie włączenia pełnego nawiewu zaczyna być w kabinie zimno (Oczywiście pokrętło ustawione na ciepło). Ale nie dziwiło by mnie to gdyby nie fakt że jadę i czasem temperatura SILNIKA potrafi być prawie na max i zaraz spada do środkowej pozycji a w kabinie dalej zimno... za jakiś czas wydobywa się utęsknione ciepło z nawiewów ale nie na długo... dodam też że na postoju raz grzeje raz nie no zwariować idzie
    Termostat wymieniałem, płyn chłodniczy wymieniony.

    Jakieś pomysły ?

  2. #2
    Użytkownik Awatar kurak91
    Dołączył
    Feb 2012
    Imię
    Rafał/kurzej :)
    Auto
    EM2 D17A9 black (;
    Skąd
    kosów lac/siedlc
    Posty
    2,090

    Domyślnie

    Uszczelka pod głowicą do robotaju 😁

  3. #3
    Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    11

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kurak91 Zobacz posta
    Uszczelka pod głowicą do robotaju 😁
    Serio ? Ale tak aż by blokowało że nie ma ciepła na kabinę ? Wtedy co na maximum skoczyła to nawet 3 sekund nie trwało i temp w normie a nawet lekko poniżej i puściło ciepło na chwilę na kabinę. Wydaje mi się ale chyba jak uszczelka to by konkretnie go gotowało a nie wahadełkowo i puszczało ciepło na kabine. Jeśli jestem w błędzie popraw mnie

  4. #4
    Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    11

    Domyślnie

    Masakra dzisiaj patrzyłem pod Maske niby nic. A coś jednak przykuwa uwagę rozpryskany płyn ze zbiorniczka wyrównawczego aż boje się co może być dalej. Dolalem płynu chłodzącego na wzniesieniu. nie kłamiąc tego płynu dolalem z 300ml. Jestem w szoku a czujnik temperatury no nie ogarniam jak mógł mnie w ciuła tak robić na chwilę na hot 3 sek i norma nie ogarniam tego. Ehh po prostu pecha mam ile taka naprawa tego może kosztować ?

  5. #5
    Użytkownik Awatar mały_miszcz
    Dołączył
    Aug 2009
    Imię
    Maciej
    Auto
    EJ2 B16A1
    Skąd
    PZ
    Posty
    2,072

    Domyślnie

    Swap silnika na d16v1 okolo 2500zl z cena silnika :X
    Lub k seria, pewnie ponad 10k

    Generalny remont d17 okolo 3500 przez firme robiony

    Wtopiles z autkiem :P

  6. #6
    Użytkownik Awatar kurak91
    Dołączył
    Feb 2012
    Imię
    Rafał/kurzej :)
    Auto
    EM2 D17A9 black (;
    Skąd
    kosów lac/siedlc
    Posty
    2,090

    Domyślnie

    Ja są remont. D 17 zapłaciłem 2 cos ale już dawno tylko ja robiłem bo brala olej

  7. #7
    Użytkownik Awatar mały_miszcz
    Dołączył
    Aug 2009
    Imię
    Maciej
    Auto
    EJ2 B16A1
    Skąd
    PZ
    Posty
    2,072

    Domyślnie

    Mi znajomy mechanik czarny scenariusz wycenil na 3,5k...

  8. #8
    Użytkownik Awatar JarkoCivic
    Dołączył
    Oct 2016
    Imię
    Jarko :-)
    Auto
    Honda Civic 5D MA9
    Skąd
    Bydgoszcz
    Posty
    77

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shrek133 Zobacz posta
    Masakra dzisiaj patrzyłem pod Maske niby nic. A coś jednak przykuwa uwagę rozpryskany płyn ze zbiorniczka wyrównawczego aż boje się co może być dalej. Dolalem płynu chłodzącego na wzniesieniu. nie kłamiąc tego płynu dolalem z 300ml. Jestem w szoku a czujnik temperatury no nie ogarniam jak mógł mnie w ciuła tak robić na chwilę na hot 3 sek i norma nie ogarniam tego. Ehh po prostu pecha mam ile taka naprawa tego może kosztować ?
    Nie rozumiem dubla na innym forum. Dostałeś już prawdopodobną przyczynę Twojego problemu.

  9. #9
    Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    11

    Domyślnie

    JarkoCivic upewnienie się. A co do auta to jadę nim do kogoś kto się zna na tym bo ten serwis co wymieniał płyn i termostat nie widzą problemu zresztą silnikami się nie zajmują...

  10. #10
    Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    11

    Domyślnie

    Jest to UPG test był bezlitosny i nie zostawił suchej nitki.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •