Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: HONDA CIVIC SI EP3 | K20A3 - zakup

  1. #1
    Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2017
    Posty
    2

    Domyślnie HONDA CIVIC SI EP3 | K20A3 - zakup

    Witam. Przymierzam się do zakupu swojego pierwszego autka. Jestem strasznie zainteresowany tą hondą :

    https://www.otomoto.pl/oferta/honda-...tml#13ac10ff6a

    Jestem laikiem jeśli chodzi o wiedzę na temat motoryzacji. Podobno rzadko spotykany silnik. Szukałem i 1.6 za mało a 2.0 200km za dużo.
    Co myślicie o tym aucie, jest okej ? Na co konkretnie patrzeć przy zakupie takiego auta ? Czy przebieg jest realny ? Piszę tutaj ponieważ nie mam się kogo doradzic, jestem już gotowy jechać po to auto ( 300 km ), ale najpierw wolę spytać się o zdanie ludzi którzy mają większą wiedze.

    Dziękuje i przepraszam jeśli zły dział, cięzko się połapać :/

  2. #2
    Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2015
    Auto
    D16V1 5D
    Skąd
    Ropczyce
    Posty
    489

    Domyślnie

    nikt Ci nie oceni auta po zdjęciach, najlepiej na takie zakupy isc z miernikiem lakieru albo dobrym mechanikiem.

  3. #3
    Użytkownik Awatar bombel
    Dołączył
    Jan 2009
    Imię
    Arek
    Auto
    EP2 2004 Sport
    Posty
    125

    Domyślnie

    Na pierwszy rzut oka auto z przedlifta zrobione na polifta. Wymienione przednie i tylne lampy, przedni zderzak wraz z grillem co do tylnego nie jestem pewien ale pewnie też, dodane dokładki boczne. Zmieniony licznik.

  4. #4
    Użytkownik Awatar Tomeszek
    Dołączył
    Jan 2012
    Imię
    Tomek
    Auto
    Saxo VTS
    Skąd
    Poznań
    Posty
    998

    Domyślnie

    3/4 z opisu auta nie zgadza się ze stanem faktycznym dlatego ja bym odpuścił to auto już na samym starcie, albo właściciel ściemnia albo nie ma bladego pojęcia co sprzedaje...

  5. #5
    Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2014
    Imię
    Andrzej
    Posty
    225

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomeszek Zobacz posta