Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: EJ9 Problem z licznikiem

  1. #1
    Użytkownik Awatar Wieczny44
    Dołączył
    Dec 2015
    Imię
    Adrian
    Auto
    EJ9 B16A2
    Skąd
    ŁDZ
    Posty
    25

    Domyślnie EJ9 Problem z licznikiem

    Witam,
    mam problem z licznikiem... Licznik rozmontowałem i odłączyłem, dodam że przejechałem parę kilometrów z odłączonym... No i dzisiaj podłączam wszystko i wszystko działa oprócz obrotomierza, prędkościomierza, przebiegu oraz liczników temperatury i paliwa ;/ Licznik jest oryginalny, auto to ej9 2000r. czyli nie ma linki prędkościomierza jest elektryka... No że w elektryce jestem kompletnie zielony to nie mam pojęcia co jest pięć. Ktoś jakiś pomysł ? Co mam zrobić ?

  2. #2
    Użytkownik Awatar cichykzn
    Dołączył
    Apr 2014
    Imię
    Patryk
    Auto
    Civic Ej2
    Skąd
    EuDeZet ! ;D
    Posty
    597

    Domyślnie

    Czyli po krótce nie działa wszystko ja bym na twoim miejscu się nie bawił bo z tym za dużo zabawy jest a i tak nic nie zdziałasz w większości przypadków a poświęcił parę groszy na nowe zegary. Sam bawiłem się z zegarami ale w v genie. Nie obyło się bez kupna kolejnych.

    Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Użytkownik Awatar Wieczny44
    Dołączył
    Dec 2015
    Imię
    Adrian
    Auto
    EJ9 B16A2
    Skąd
    ŁDZ
    Posty
    25

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cichykzn Zobacz posta
    Czyli po krótce nie działa wszystko ja bym na twoim miejscu się nie bawił bo z tym za dużo zabawy jest a i tak nic nie zdziałasz w większości przypadków a poświęcił parę groszy na nowe zegary. Sam bawiłem się z zegarami ale w v genie. Nie obyło się bez kupna kolejnych.

    Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
    No jak bym chciał kupować zegary to bym tu nie pisał, a mam w planach wymiane tylko chciałem pociurać jeszcze te tylko w planach była zmiana podświetlenia :P