Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Wątek: Szarpanie przy ruszaniu

  1. #1
    Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    20

    Domyślnie Szarpanie przy ruszaniu

    Cześć wszystkim!
    Ostatnio pojawił się problem (tak mi się wydaje) z moim civiciem 9gen 1.8.
    Otóż przy ruszaniu na ciepłym silniku z niezbyt wysokich obrotów (1000-1500) przy końcówce sprzęgła (auto juz jedzie, końcówka wysprzeglania) pojawia się dość mocne szarpanie. Objaw nie występuje na zimnym silniku, pojawia się dopiero gdy wskazówka temperatury dojdzie do normalnego położenia. Szarpanie owe występuje czasami przy redukcji gdy chwilkę jedziemy na polsprzegle. Ruszaniu z wyższych obrotów rozwiązuje problem, no ale według mnie nie o to chodzi. Jestem młodym kierowca ale jeździło to normalnie
    Kilka informacji które się mogą przydać : przebieg 21500km, przegląd ostatni przy 19kkm, olej honda 0w20 o ile dobrze pamietam, opony zimowe ale to już pewnie nie ma znaczenia. Auto ma 9 miechów wiec gwarancja oczywiście jest, ale może macie jakiś pomysł na szybko zanim pojadę do ASO.

    Pozdrawiam
    Maciej

  2. #2
    Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2007
    Imię
    Daniel
    Auto
    FK2
    Skąd
    Stargard
    Posty
    369

    Domyślnie

    mi się zawsze wydawało, że trzeba ruszać co najmniej z 2000 obrotów. Te 1000-1500 to chyba trochę za nisko.
    A tak w ogóle auto jest pewnie na gwarancji? Proponuję odwiedzić ASO i zgłosić swoje uwagi.

  3. #3
    Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Imię
    Michał
    Auto
    EP2 ES
    Skąd
    Płock/Bełchatów
    Posty
    49

    Domyślnie