Strona 1 z 10 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 99

Wątek: D16Z6, Klekoczące Zawory, kasowniki ?

  1. #1
    Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2012
    Imię
    Paweł
    Auto
    Ej2 D16+T
    Posty
    916

    Domyślnie D16Z6, Klekoczące Zawory, kasowniki ?

    Witam

    Właśnie zakończyłem transplantacje słupka w mojej ej2, Silnik który wstawiłem miał przebieg około 180tys.
    Aparat zapłonowy ustawiony w centralnej pozycji, na razie nie ustawiony.
    Wszytko do tej pory działa ok, auto przyzwoicie się zbiera, martwi mnie jednak dobiegające z głowicy klekoczenie.
    Na biegu jałowym nic nie słychać, klekotanie zaczyna się przy ok 2tys. obr. i przy niewielkim obciążeniu, przy większym obciążeniu lub przyśpieszaniu znika.
    Gdybym chciał sprawdzić kasowniki to czy mogę na biegu jałowym lub np 2/3tys. obr. podać napięcie na zawór vtec'a by je spr?



    Jak sądzicie? To tylko luzy zaworowe do regulacji, czy może nieszczęsne kasowniki VTEC'a ?
    Ostatnio edytowane przez pablo__89 ; 09-02-13 o 19:05

  2. #2
    Użytkownik Awatar KAMIL21
    Dołączył
    Oct 2011
    Imię
    Kamil
    Auto
    EG4 D16Z6+
    Skąd
    Wrocław
    Posty
    1,936

    Domyślnie

    najpierw regulacja luzow, jesli nie pomoze to szukasz dalej
    A jak z panewkami sprawa sie ma?

  3. #3
    Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2012
    Imię
    Paweł
    Auto
    Ej2 D16+T
    Posty
    916

    Domyślnie

    Weź mnie nie stresuj, nie pukały by na niskich obrotach ?

  4. #4
    Użytkownik Awatar HEG8
    Dołączył
    Feb 2012
    Imię
    Dawid
    Auto
    Integra GSR B18C1
    Skąd
    Włocławek
    Posty
    1,095

    Domyślnie

    Zawory na pewno możesz wykluczyć bo pukały by cały czas. Mi tak stukało czasami w D15B2 aż korba wyleciała z bloku. Niech bardziej doświadczeni się jeszcze wypowiedzą...

  5. #5
    Użytkownik Awatar KAMIL21
    Dołączył
    Oct 2011
    Imię
    Kamil
    Auto
    EG4 D16Z6+
    Skąd
    Wrocław
    Posty
    1,936

    Domyślnie

    u mnie w D15 pukaly zaraz po odpaleniu :/ i tez pierwsza opcja to byly luzy zaworowe

  6. #6
    Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2012
    Imię
    Paweł
    Auto
    Ej2 D16+T
    Posty
    916

    Domyślnie

    No a jak to z tym że jak dodaje gazu to przestaje pukać ?

  7. #7
    Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2008
    Auto
    Accord CL9
    Skąd
    Ciechanów
    Posty
    293

    Domyślnie

    a nie odpalałeś tego silnika przed zakupem?

  8. #8
    Użytkownik Awatar HEG8
    Dołączył
    Feb 2012
    Imię
    Dawid
    Auto
    Integra GSR B18C1
    Skąd
    Włocławek
    Posty
    1,095

    Domyślnie

    Rezonans? Przy jakichś tam obrotach coś wpada w drgania i napierdziela, przy wyższych - drgania się pokrywają i nie ma hałasu... Zdejmij pokrywę, wyreguluj te zawory i po złożeniu jeśli nie ustąpi to szukaj dalej...

  9. #9
    Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2012
    Imię
    Paweł
    Auto
    Ej2 D16+T
    Posty
    916

    Domyślnie

    Nie. Silnik był zakupiony od pewnej osoby na Forum.

  10. #10
    Użytkownik Awatar Michał102
    Dołączył
    Aug 2011
    Imię
    Michał
    Auto
    EJ9 na gaz
    Skąd
    Będzin
    Posty
    11,422

    Domyślnie

    To klepie tylko na zimnym, czy na dobrze rozgrzanym też?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •