Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: różnica między d15b2 a d15b7 ???

  1. #1
    Użytkownik Awatar pawwel
    Dołączył
    Aug 2007
    Skąd
    olsztyn
    Posty
    30

    Domyślnie różnica między d15b2 a d15b7 ???

    pytanie... czy jets różnica miedzy d15b2 a d15b7? do mojej hani włożyłem d15b2 a był b7 oczywiście osprzęt został ten sam tylko sam silnik został wymieniony.

  2. #2
    Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2005
    Auto
    CG8/F18B2
    Skąd
    ZS
    Posty
    2,140

    Domyślnie

    nie ten dział, użyj szukajki, zaraz będzie warn... a różnica jest taka, że b2 do monowtrysk, a b7 wielopunkt, dół taki sam, głowica też, różni się systemem zasilania, elektroniką. generalnie to nie był dobry pomysł, może poszukaj bardziej rozgarniętego mechanika....

    over.

  3. #3
    Użytkownik Awatar pawwel
    Dołączył
    Aug 2007
    Skąd
    olsztyn
    Posty
    30

    Domyślnie

    co masz na myśli nie dobry pomysł skoro to ten sam blok itd. jeżdżę już troszkę i nie mogę narzekać.

  4. #4
    Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2005
    Auto
    CG8/F18B2
    Skąd
    ZS
    Posty
    2,140

    Domyślnie

    konwersja ze 101 na 90KM to chyba nie najszczęśliwszy pomysł...taki downgrade

  5. #5
    Użytkownik Awatar pawwel
    Dołączył
    Aug 2007
    Skąd
    olsztyn
    Posty
    30

    Domyślnie

    odwrotnie z 90 na 101 bo b2 działa na teraz na osprzęcie b7! i biorąc pod uwagę przebieg (faktyczny) 102 tyś km to trudno było się oprzeć za cenę 400 zl. sorry że nie pisze tam gdzie trzeba ale nowy jestem na forum i nie za bardzo wiem jak to działa. był bys łaskaw podac jakieś wskazówki. próbowałem ale błądzę jak dziecko we mgle!!! powinna być instrukcja obsługi z przykładami czy coś...

  6. #6
    Stowarzyszenie CKP Awatar sadam
    Dołączył
    Mar 2006
    Imię
    Adasiek
    Auto
    TDI
    Skąd
    Wola Rtype
    Posty
    12,002

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pawwel
    bo b2 działa na teraz na osprzęcie b7!
    ale co wyminieles?same tloki, panewki, blok i nieruszales elektroniki ani systemu zasilania?

  7. #7
    Użytkownik Awatar pawwel
    Dołączył
    Aug 2007
    Skąd
    olsztyn
    Posty
    30

    Domyślnie

    wymieniłem tylko cały blok z głowicą, więc cały silnik bez osprzętu czyli układu zasilania i elektroniki, które zostały a swoim miejscu

    [ Dodano: Pon 27 Sie, 2007 ]
    elektroniki i układu zasilania nie ruszałem nie ruszałem

  8. #8
    Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2005
    Auto
    CG8/F18B2
    Skąd
    ZS
    Posty
    2,140

    Domyślnie

    miałeś b7, wyrzuciłeś goły silnik i wstawiłeś gołe b2? jeśli tak, to żadna różnica, bo silniki są takie same

  9. #9
    Użytkownik Awatar pawwel
    Dołączył
    Aug 2007
    Skąd
    olsztyn
    Posty
    30

    Domyślnie

    dokładnie tak! a teraz pytanie czy wstawienie głowicy od vtec jest możliwe? i jaka co to da itd

  10. #10
    Użytkownik Awatar Lukasch44
    Dołączył
    Aug 2005
    Skąd
    Gliwice-Przemyśl
    Posty
    140

    Domyślnie

    spoko loko wszystko powinno być identyczne. Różnica to dłuższe sprężynki zaworowe w b7 ale wg różnych specow z forum nie ma to wpływu na pracę, zużycie i moc silnika. Więc śpij spokojnie :hinczyk:

    ps. W sprawie głowicy z vtec-a wpisz w szukajce minime lub znajdź taki temat.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •