Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Wątek: podnieść moc w D16V1

  1. #11
    Użytkownik Awatar mały_miszcz
    Dołączył
    Aug 2009
    Imię
    Maciej
    Auto
    EJ2 B16A1
    Skąd
    PZ
    Posty
    1,794

    Domyślnie

    Wiesz, no nie wiem czy nie pyknie Ci 10k skoro musisz miec kompletny swap, ktos to musi wsadzic i zgrać ze sobą zusamen do kupy, no i żeby to miało sens trzeba powymieniać wszystkie uszczelki, z upg włacznie. To nie sa roczne auta z przebiegiem 3kkm ze wsadzasz i chodzi.

  2. #12
    Użytkownik Awatar Grzybohun94
    Dołączył
    Jul 2013
    Imię
    Tomasz
    Auto
    EP2
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    809

    Domyślnie

    Samemu robiąc to mize nie pęknie, ale ludzie swapujący d16/d17 na k20a3 mówią ze to ponad 10k wyszlo.
    Lepiej sprzedać i kupić ep3. U mnie wszedł kolektor ssący z d16, wydech kompletny i lekkie kolo zamachowe i efekty jest… mizerny, delikatnie mówiąc.

    NIE WARTO GRZEBAC D16/D17

  3. #13
    Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2012
    Imię
    Arek
    Auto
    EJ2 J32a2
    Skąd
    Szczecin
    Posty
    185

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 93karol Zobacz posta
    Ktos dzialal wiecej w tej materii? Czy v1 nikt nie probuje dlubac?
    Pisz do chłopaków z ProTurbo oni wydłubali 300 habet z tego.

    Cytat Zamieszczone przez mały_miszcz Zobacz posta
    Tych silnikow sie nie dlubie tylko wymienia na K20 a to sa koszta zeby to mialo rece i nogi rzedu 10tys wzwyz
    Oj tam jak ktoś ma siano to i tico zrobi :P Oczywiście opłacalność to inna bajka. Chodź gdybym miał swapować do ep1 okrojoną K serię czy nawet pełną to wolałbym uskładać kasę i szukać ep3 czy nawet FN2 który prowadzi się dużoooo lepiej od ep.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •