Strona 1 z 8 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 80

Wątek: Jakie CB Radio wybrać (kupić)?

  1. #1
    Użytkownik Awatar trycekfan
    Dołączył
    Sep 2010
    Imię
    Łukasz
    Auto
    Civic MB2 D14Z4
    Skąd
    Chełm
    Posty
    106

    Domyślnie Jakie CB Radio wybrać (kupić)?

    Witam Forumowiczów
    Na wstępie uprzedzę że używałem "szukajki" i wszystkie interesujące mnie tematy są juz mocno stare i zapewne bardzo nieaktualne, wiadomo w świecie elektroniki 2-3 lata to przepaść.
    Do rzeczy:
    Tak jak w temacie, dojrzałem w końcu do kupna CB radia a kompletnie sie na tym nie znam i jestem zielony jak murawa na Santiago Bernabeu. Potrzebuję całego kompletu radiostacja+antena (ew. inne dodatki jesli są potrzebne)
    W zasadzie większość czasu (od ok. 3 lat) jeżdżę po trasie która znam prawie "na pamięć" (Chełm--->Lublin--->Ryki), ale zauważyłem że Policja zwiekszyła ilość lotnych patroli a i pojawiają się fotoradary w miejscach gdzie wcześniej ich nie było, ale mniejsza o to. Jak wspomniałem 90% drogi jestem poza miastem głównie drogami krajowymi, więc domyślam się, że trzeba większą (lepszą) antenę.
    Poza tym jeszcze bardziej CB przyda się przy wypadzie na wakacje.

    Chciałem się Was poradzić na co zwracać uwagę przy kupnie, czego się wystrzegać, w końcu które CB są warte polecenia, czy da się je wystroić w domu czy nie; itd, itp.
    Wstępnie myślałem o wydatku 350-400zł za komplet ale ostatecznie budżet mam nieustalony bo nie wiem gdzie jest granica cena/jakość więc jestem w miarę elastyczny ale oczywiście w granicach rozsądku.
    Nie wymagam od CB nie wiadomo czego, chcę żeby było dobre, trwałe, nie miało mocnych zakłóceń itp.
    Nie zamierzam wpędzać się niepotrzebnie w koszty po to tylko żeby się "wylansować" ale nie chcę też kupić badziewia a później pluć sobie w brodę, CB ma przede wszystkim ułatwiać mi jazdę i niczego więcej wygórowanego od niego nie oczekuję.
    Proszę o rady
    Z góry dzięki

  2. #2
    Użytkownik