Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 41

Wątek: Car Detailing & Kosmetyka Aut by MikeFoto

  1. #1
    Użytkownik Awatar MikeFoto
    Dołączył
    Aug 2008
    Imię
    Mike
    Auto
    Lexus CT200h
    Skąd
    www.mikefoto.pl
    Posty
    6,108

    Domyślnie Car Detailing & Kosmetyka Aut by MikeFoto

    Wiele osób pytało mnie, prosiło o rady, a zatem napisałem taki tekst, dotyczy jak się domyślacie nie tylko 5D ale każdego auta........a zatem miłej lektury...

    Już na wstępie przestrzegam - niema co traktować moich słów jako jedyną prawidłową drogę, bo ile ludzi, tyle opinii. Ja jestem kompletnym amatorem, wiem tyle ile przeczytałem lub przetestowałem na własnej skórze. Jest naprawdę ogrom środków - mam na myśli środków, których niestety nie dostaniecie w "normalnych" sklepach. Tylko i wyłącznie specjalistyczne sklepy z rzeczami dla detailerów.

    Niestety, jak każde hobby - te środki są drogie, niema co ukrywać, podstawowy zestaw chemii trzeba liczyć lekko 500zł. Na szczęście wiele sklepów sprzedaje pełnowartościowe produkty przepakowane do mniejszych opakowań (100ml) dzięki czemu nie musimy ponosić pełnych kosztów (który często oscyluje w granicach 50-90zł za butelkę), a proporcjonalnie mniej. Dzięki temu możemy przetestować i kupić "pełną" wersję jeśli coś nam przypadnie do gustu. Co więcej znakomita większość tych środków jest niesamowicie wydajna więc taka 100ml buteleczka spokojnie wystarczy na cały sezon pucowania. Ja moim zestawem, ogarniam 3 auta i jak czegoś zaczyna brakować dokupuję albo testuję coś nowego.

    Czas. Pełen zabieg zajmuje na prawdę ogrom czasu. Po zimie myślę że na wszystko będę potrzebował spokojnie 16 roboczych godzin aby zrobić wszystko co zaplanowałem. Można pracę podzielić sobie na etapy ale rozsądnie.

    Aktualizacja:
    Mój aktualny zestaw to:
    Glinka:
    - Bilt Hamber miękka (stosowana doraźnie)
    - ValletPro - żółta (głównie po zimie)

    Pasta Polerska:
    - Meguiar's SwilrX