Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Wątek: Montaż głośników w ( PRZÓD I TYŁ ) Pomóżcie

  1. #1
    Użytkownik Awatar tomaszkostrzewa
    Dołączył
    Apr 2005
    Skąd
    Konin
    Posty
    12

    Domyślnie Montaż głośników w ( PRZÓD I TYŁ ) Pomóżcie

    Witam was!!
    Dopiero dołączyłem do waszego forum bo zakupiłem sobie Civic D15B2 rok.1993 i jestem w tych sprawach zielony , a chciałbym kilku porad.

    1.W moim aucie niema żadnych głośników , wszystko wykręcone.
    W przód kupiłem Pioneer TSG 1718 16.5 cm i je zamontowałem ale odstają od blachy ,a jak odkręce to całkowicie nie wchodzą tylko się zapierają w otworze , a niewiem gdzie kupić dystanse , bo szukałem i niemogę ich znależć nigdzie, pomóżcie mi w tej sprawie.

    2.Z tyłu w półce a moja Honda jest sedan 4 drzwiowy i ma kufer , są wycięte otwory na głośniki ale jakieś małe , od strony bagażnika widać duże otwory , ale w tej tylnej półce ( wykładzinie) są małe i niewiem czy głośniki zamontować tylko do tej półki i będą w powietrzu czt , ją zdemontować i głośniki dać bezpośrednio do blachy i na to pólke , bo niewiem jak było orginalnie i czy w tej sprawie też byście mogli mi pomóc.
    Z góry serdecznie dziękuje!!

  2. #2
    Użytkownik Awatar hosi
    Dołączył
    Nov 2004
    Skąd
    Dublin, IRL
    Posty
    1,001

    Domyślnie

    Witam na forum!
    Dystanse dostaniesz tutaj: http://www.powe.com.pl/
    Za wzór montażu możesz wziąść autko kolegi lukiasza: http://www.autobody.pl/caraudio/

  3. #3
    Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2004
    Skąd
    Białystok
    Posty
    1,568

    Domyślnie

    powodzenia przy pracy, dysktanse zrob sobie sam z MDF-u.

  4. #4
    Użytkownik Awatar tomaszkostrzewa
    Dołączył
    Apr 2005
    Skąd
    Konin
    Posty
    12

    Domyślnie

    A czy wy takie coś już robiliście

  5. #5
    Użytkownik Awatar emg
    Dołączył
    Aug 2004
    Auto
    k & k
    Skąd
    www.dohcvtec.pl
    Posty
    2,927

    Domyślnie