tomaszko
03-02-11, 21:47
Jestem w trakcie szukania rozmiarów pierścieni tłokowych do silnika D16V1 i znalazłem coś baaardzo dziwnego czego nie mogę pojąć :P
A mianowicie. Gdzieś w jakimś katalogu sklepowym znalazłem że ma wymiary pierścieni kolejno od górnego 1.0 / 1.2 / 2.8 lecz były to informacje nie sprawdzone. i drążyłem temat dalej.
Doszedłem do manuala do 7 gena ale nie było tam D16V1. W tym samym manualu dowiedziałem się że silnik D16W7 ma pierścienie 1.0 / 1.2 / 2.0 . Porównując numery OEM pierścieni w EPC silników D16W7 i D16V1 okazało się że są takie same więc już coś jest nie tak, niezgodność informacji.
W następnym manualu wreszcie znalazłem D16V1 i było tam coś takiego:
The top ring groove is 1.0 mm (0.04 in.) wide. The second ring groove is 1.2 mm (0.05 in.) wide. The oil ring groove is 2.0 mm (0.08 in.) wide (D14Z6, D16V1 engines), 2.8 mm (0.11 in.) wide (D16V1 engine).
Dwa różne D16V1?? :confused::confused:
Następna strona: http://autoban.com.ru:8080/manual/CLHtml/2-5.htm
zwróćcie uwagę na rząd "Piston". Tutaj taka sama dana że D16V1 miał pierścien olejowy 2.0 ale też 2.8.
Sprawdzałem czy to może chodzi o przedlift i polift ale nie :/
Ktoś coś wie na ten temat??:confused:
A mianowicie. Gdzieś w jakimś katalogu sklepowym znalazłem że ma wymiary pierścieni kolejno od górnego 1.0 / 1.2 / 2.8 lecz były to informacje nie sprawdzone. i drążyłem temat dalej.
Doszedłem do manuala do 7 gena ale nie było tam D16V1. W tym samym manualu dowiedziałem się że silnik D16W7 ma pierścienie 1.0 / 1.2 / 2.0 . Porównując numery OEM pierścieni w EPC silników D16W7 i D16V1 okazało się że są takie same więc już coś jest nie tak, niezgodność informacji.
W następnym manualu wreszcie znalazłem D16V1 i było tam coś takiego:
The top ring groove is 1.0 mm (0.04 in.) wide. The second ring groove is 1.2 mm (0.05 in.) wide. The oil ring groove is 2.0 mm (0.08 in.) wide (D14Z6, D16V1 engines), 2.8 mm (0.11 in.) wide (D16V1 engine).
Dwa różne D16V1?? :confused::confused:
Następna strona: http://autoban.com.ru:8080/manual/CLHtml/2-5.htm
zwróćcie uwagę na rząd "Piston". Tutaj taka sama dana że D16V1 miał pierścien olejowy 2.0 ale też 2.8.
Sprawdzałem czy to może chodzi o przedlift i polift ale nie :/
Ktoś coś wie na ten temat??:confused: