PDA

Zobacz pełn± wersję : D16Z6 a uszczelka Y8



freelanc3r
03-02-11, 12:44
Wiele opinii czytalem ze warto montowac uszczelke Y8 pod glowice D16Z6
ile w tym prawdy??
i czy sila dokrecenia glowicy (73) sie zwiekszy jak sie wsadzi ciensza uszczelke (Y8) ??

Saiti
03-02-11, 12:55
podobno s± takie same te uszczelki.

Piatek
03-02-11, 13:03
podobno takie same . ja do minime w3 -> z6
Załozyłem od y8 (niby taka sama ) a jak sie okazało po przczytaniu zamieszczonej ulotki ma grubosc 0.7 mm a nie 0.8 ja z6. Ciensza = lepsza bo CR rosnie. Nie pamietam jak z siła dokrecania ale napewno pisze na uszczelce.

freelanc3r
03-02-11, 13:14
Ogolnie nie dopsialem ze uszczelka jzu dawno u mnie lata, ale mam lekkie watpliwosci
zimny silnik jest glosny, wydaje sie ze stuka.... i mnie naszlo ze moze ma spalanei stukowe. Aczkolwiek jest na dotarciu (a raczej juz konczy) i moze to tez zawory do wyregulowania. Dzis dalem do mechanika auto by wszystko mi ladnie sprawdzil z silnikiem, ale spytal mnei czy glowica byla dokrecana mocniej bo wg niego chyba powinno sie dokrecic mocniej jak sie dalo ciensza uszczelke.

Piatek
03-02-11, 13:28
watpie, ja pare tysiecy km temu skreciłem jak papierek pisze i jak narazie jest git.
Na zimnym silniku normalne ze głosniej chodzi bo wtedy jest luz zaworowy wiekszy niz na ciepłym i własnie zawory klepia

freelanc3r
03-02-11, 13:36
tylko wydawalo mi sie ze kiedys (przed remontem) dzialal ciszej i podczas jazdy tez inny dzwiek
ale ok, poczekam co mechanik okresli i najwyzej bedziemy glowkowali. Najgorsze jest to ze jako amator oddalem glowice do planowania i nie wiem kompletnie ile mi ja zplanowali, chociaz chyba mowil z bardzo malo... ale to pojecie wzgledne :/

lozek
03-02-11, 14:45
nie s±dze abys mial spalanie stukowe po wsadzeniu tylko cienszej uszczelki i delikatnym splanowaniu...

sivy
03-02-11, 15:21
mog± ci stukać kasowniki vtec na zimnym

freelanc3r
03-02-11, 16:34
zawory wyregulowane (byly neizle rozregulowane)
ogolnie to na zimnym dodatkowo mzoe halasowac pompa wody czy cos takiego, mechanik powiedzial ze pasek jest lekko naciagniety i po prostu go deliaktnie slychac.
Mam tez dziurawy kolektor wydechowy ;)
zobacze jak mi silnik ostygnie czy cos sie zmienilo.