Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Skaczace obroty przy przyspieszaniu



Roslina
30-01-11, 12:01
Elo Ziomy.
Mecze sie z tym problemem juz chyba z rok. Obroty skacza kiedy przyspieszam, jak ustawiam stala predkosc to problem znika. Obroty na jalowym nie skacza. Hanka chla tez ze 12l/100km. Silnik to D16Y5. Teraz powiem, co w niej zostalo zrobione:
- przepustnica z krokowym (plus czyszczenie)
- egr, sensor egr (ten na grodzi), tez czyszczone
- czyszczona komora egr
- sonda lambda
- wtryski
- aparat zaplonowy (ustawiany), kable, swiece
- czujniki: temperatury powietrza dolotowego, spalania stukowego
- ustawiane zawory i sprawdzany rozrzad
- wymieniane uszczelki gniazd swiec
- uszczelka przy kolektorze dolotowym
Poniewaz wszystkie czesci, oprocz czujnika spalania stukowego i uszczelek byly
uzywane boje sie ze trafilem na czesc tez w ten sam sposob walnieta co u mnie.
Kumpel powiedzial ze powinienem wrocic do tematu przepustnicy, sprawdzic czy nie ma jakis szczelin, sprawdzic ustawienie i czujnik otwarcia przepustnicy.
Czy ktos spotkal sie z czyms takim?
HELLLPPP!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=O2DKqaKpjs4

muchografia
20-02-11, 22:39
Ja wiem :)

jak wygospodarujesz trochę czasu na drobny spocik w Wawie (mysl mysl) to Ci wszystko opowiem :)

pozdro M.

kono500
15-09-12, 18:24
Drodzy Koledzy userzy CVT tego fajnego civika
Mam podobny problem w tym modelu - falowanie od 1,5 do 2,2 ) około ) na obrotomierzu i w zakresie v pomiędzy 50 - 70 km/h , powyżej 70 autko jedzie płunniutko i nic nie faluje. Econo wskakuje już przy 40 km/h. Problem trwa podczas pierwszych 20 - 30 min jazdy na trasie i potem ustaje. Wskazania temp cieczy ok. Ostatnio 7 tyś km temu u mechanika - czyszczony był krokowiec, wolne obroty, świece, zawory, olej silnik, filtry wszystkie możliwe, przetarty przewód podciśnienia ( skrócono końcówkę ) - autko chodziło jak brzytewka i znów się zaczęło. Wtedy również jak teraz pojawił się podobny drugi problem ,że po odpaleniu autka przez kilka minut jak zatrzymuje się na światłach , hamulec wciśnięty , pozycja D ( także S i R ) to szarpie obrotami od 300 do 1000 ( około ) i lekko trzęsie się silnik. Na pozycji N i P jest spokojna. Przebieg 167 tyś km , 1998 , olej w skrzyni nie był wymieniany dobra barwa i zapach ok. Tutaj pytanie, bo mechanik CVT zostawił w spokoju wtedy na wizycie. Czytałem wcześniejsze posty tutaj o CVT w tym modelu ,że trzeba olej w skrzyni wymienić na hondowski do CVT i filtr. Problemy nie rozwiązane na forum może już znacie odpowiedzi na nie ?