TomiNeo
28-01-11, 23:49
Aby włożyć mechanizm różnicowy z S80/S9B do skrzyni należy w obudowie skrzyni zeszlifować ok 1mm użebrowania po którym spływa olej. Konieczność pozbycia się naddatku materiału wynika z różnicy średnic obu mechanizmów, ten z Y21 ma 108mm a LSD 110mm, co daje 1mm na stronę.:
http://img87.imageshack.us/img87/2359/96693898.th.jpg (http://img87.imageshack.us/i/96693898.jpg/)
Korona koła zębatego po włożeniu LSD powinna byc na równo z obudową:
http://img715.imageshack.us/img715/590/p5220654.th.jpg (http://img715.imageshack.us/i/p5220654.jpg/)
Różnice w wyglądzie:
http://img291.imageshack.us/img291/7818/86835117.th.jpg (http://img291.imageshack.us/i/86835117.jpg/)
http://img84.imageshack.us/img84/4074/p5230661.th.jpg (http://img84.imageshack.us/i/p5230661.jpg/)
http://img87.imageshack.us/img87/2359/96693898.th.jpg (http://img87.imageshack.us/i/96693898.jpg/)
Korona koła zębatego po włożeniu LSD powinna byc na równo z obudową:
http://img715.imageshack.us/img715/590/p5220654.th.jpg (http://img715.imageshack.us/i/p5220654.jpg/)
Różnice w wyglądzie:
http://img291.imageshack.us/img291/7818/86835117.th.jpg (http://img291.imageshack.us/i/86835117.jpg/)
http://img84.imageshack.us/img84/4074/p5230661.th.jpg (http://img84.imageshack.us/i/p5230661.jpg/)