sailence
15-01-07, 17:46
witam
mam ogólnie problem, który pojawił się po wymianie paska rozrządu -tzn. dziura mocy w zakresie 0-3000 obr/min. myślałem, że źle ustawiłem rozrząd więc dzisiaj zrobiłem to jeszcze raz - i dalej to samo :kwasny: auto zaczyna się zbierać dopiero powyżej 3000, przy mojej automatycznej skrzyni biegów to irytujące bo muszę przyśpieszając wciskać mocno gaz w podłogę i przy wyprzedzaniu ciągle mocno redukować
ustawiając pasek zakładam go najpierw na dolne koło (te od koła pasowego), ustawiam dolne koło i koło głowicy idealnie na znaki i naciągam pasek na koło głowicy i okazuje się że brakuje mi pół ząbka :/ i tak za każdym razem. Więc naciągam mocniej pasek od strony lewej i wtedy ząbki wskakują mi na koło zębate, czy tak jest poprawnie, czy coś robię źle?
po zakręceniu kołem pasowym znaki ustawiają się praktycznie idealnie na swoje miejsca
http://img242.imageshack.us/img242/7404/pasekrzl8.jpg
co może być przyczyną takiej dziury mocy?
- kable WN ?
- świece (nie są czarne ani białe, wyglądają ok) ?
- jednak dalej źle ustawiony rozrząd ?
- coś z aparatem zapłonowym ?
- coś z kompem ?
PS. ile czasu potrzebuje komputer aby w pełni zaprogramować się po resecie?
PS2. powyżej ok. 3500 obr/min auto odzyskuje swoją moc, idzie bardzo ładnie, tylko poniżej taki muł że szkoda gadać, nie chce przyśpieszać, obroty nie rosną prawie wogóle :/ dopiero jak porządnie wcisnę gaz to jakoś idzie :/
mam ogólnie problem, który pojawił się po wymianie paska rozrządu -tzn. dziura mocy w zakresie 0-3000 obr/min. myślałem, że źle ustawiłem rozrząd więc dzisiaj zrobiłem to jeszcze raz - i dalej to samo :kwasny: auto zaczyna się zbierać dopiero powyżej 3000, przy mojej automatycznej skrzyni biegów to irytujące bo muszę przyśpieszając wciskać mocno gaz w podłogę i przy wyprzedzaniu ciągle mocno redukować
ustawiając pasek zakładam go najpierw na dolne koło (te od koła pasowego), ustawiam dolne koło i koło głowicy idealnie na znaki i naciągam pasek na koło głowicy i okazuje się że brakuje mi pół ząbka :/ i tak za każdym razem. Więc naciągam mocniej pasek od strony lewej i wtedy ząbki wskakują mi na koło zębate, czy tak jest poprawnie, czy coś robię źle?
po zakręceniu kołem pasowym znaki ustawiają się praktycznie idealnie na swoje miejsca
http://img242.imageshack.us/img242/7404/pasekrzl8.jpg
co może być przyczyną takiej dziury mocy?
- kable WN ?
- świece (nie są czarne ani białe, wyglądają ok) ?
- jednak dalej źle ustawiony rozrząd ?
- coś z aparatem zapłonowym ?
- coś z kompem ?
PS. ile czasu potrzebuje komputer aby w pełni zaprogramować się po resecie?
PS2. powyżej ok. 3500 obr/min auto odzyskuje swoją moc, idzie bardzo ładnie, tylko poniżej taki muł że szkoda gadać, nie chce przyśpieszać, obroty nie rosną prawie wogóle :/ dopiero jak porządnie wcisnę gaz to jakoś idzie :/