sobi_
26-01-11, 21:42
Na poczatek witam wszystkich :)
starałem sie znalesc odpowiedz w starszych postach, ale juz sie gubie, a odpowiedzi nie znalazłem... a wiec:
dysponuje silnikiem D16A8 z CRX - 130km bez kata z padnietą UPG.
silnik bedzie rozebrany i doprowadzony do porzadku, przy okazji zamierzam zrobic porting głowicy. po remoncie do dyspozycji bede miał regulowane koła rozrzadu, kolektor 4-2-1 + odetkany wydech, jakies doloty itp... i teraz nasówa sie kilka pytan:
1. KOMPRESJA - ile planowac głowice? ile doprezyc silnik zeby nie walczyc ze stukowym?
2. REG. KOŁA ROZRZADU - jak najkorzystniej je ustawic? ile przyspieszyc/opóźnic wałki?
3. PROGRAM - wiem ze mozna przerobic seryjny komputer hondy, czy jest mozliwosc sciagniecia gotowych map, czy trzeba sie bawic i stroic samemu/w firmie
starałem sie znalesc odpowiedz w starszych postach, ale juz sie gubie, a odpowiedzi nie znalazłem... a wiec:
dysponuje silnikiem D16A8 z CRX - 130km bez kata z padnietą UPG.
silnik bedzie rozebrany i doprowadzony do porzadku, przy okazji zamierzam zrobic porting głowicy. po remoncie do dyspozycji bede miał regulowane koła rozrzadu, kolektor 4-2-1 + odetkany wydech, jakies doloty itp... i teraz nasówa sie kilka pytan:
1. KOMPRESJA - ile planowac głowice? ile doprezyc silnik zeby nie walczyc ze stukowym?
2. REG. KOŁA ROZRZADU - jak najkorzystniej je ustawic? ile przyspieszyc/opóźnic wałki?
3. PROGRAM - wiem ze mozna przerobic seryjny komputer hondy, czy jest mozliwosc sciagniecia gotowych map, czy trzeba sie bawic i stroic samemu/w firmie