Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Zakup Hondy Civic 5g z już założonym LPG

Sqnk
25-01-11, 22:07
Witam

Za niedługo mam zamiar kupić wymarzoną Honde 5g lecz mam pewien dylemat.

Mianowicie zastanawiam się czy kupić wraz z LPG czy raczej sobie to darować.

Przeglądałem wiele tematów odnośnie Instalacji Gazowych w Hondach w małych silnikach i tych większych (seria B), lecz znaczna większość tematów tyczyła się zakładania nowych Instalacji.

Jest sporo zwolenników którzy chwalą sobie Instalacje LPG w swoich autach lecz jest jeszcze więcej przeciwników tego typu zabiegom.

Chciałbym mieć dość ekonomiczne autko, nie mam zbyt wiele dochodów ponieważ jeszcze jestem w technikum dlatego poważnie zastanawiam się nad gazem.

Mój budżet na Hanie jest dość niewielki bo tylko 5tys. Jak już się dowiedziałem na dobrej instalacji nie można oszczędzać, a domyślam się, że mało kto zakłada lepszą instalacje powyżej 2.5tys do auta wartego 3 lub 4 tysiące i która była by dobrze wyregulowana. Założenie nowej Instalacji też nie wchodzi w grę bo jest to za duży wydatek, a kosmicznych km w miesiącu robił nie będe :rolleyes:

Honde zamierzam kupić z silnikiem 1.5 (lekkie modzenie też wchodzi w grę), a czytałem że prawie każda instalacja podoła silnikowi poniżej 120km bez problemów, lecz dużo ludzi na tym forum skarżyło się na LPG nawet w silniku 1.3. Chciałbym również aby posiadał VTEC-a lecz wątpie abym za tą cene znalazł taki silnik.

Dlatego chciałbym się spytać czy warto brać pod uwagę Honde 5g 1.5 z Używaną Instalacją LPG? A jeśli tak to mniej więcej ilu letnią, no chyba że jest to bez znaczenia.

Druga sprawa to przeglądy i regulacja takich Instalacji, czy jest to duży wydatek czy może przeciwnie?

Ehh.. ale się rozpisałem, lecz to będzie moje pierwsze autko więc nie chcę wejść w przysłowiowe "bagno".

psemeq
25-01-11, 22:57