Zobacz pełną wersję : Sprzegło Civic a cr-v accord 2,2 i-cdti
Witam tak jak w temacie czy sprzęgło od Cr-v lub accorda będzie pasować do Civica czy jest wytrzyma więcej niż te z Civica chodzi o program...
Pozdrawiam
Nie pasuje.
Bo? Dostrzegasz jakąś różnicę na obrazku poniżej?? Co oczywiście nie zmienia faktu, że więcej nie wytrzyma...
http://mrcn.vot.pl/clutch22.jpg
Szkoda ze nie wytrzyma bo posiadam takie od cr-v z 2008 roku i myślałem ze morze mi sie przydać... Wiem ze do silnika 1,9 tdi(asz) ibizie stosowało sie sprzęgło od sharana bo wytrzymywało więcej i myślałem ze w tym przypadku będzie tak samo:(
Jak chcesz to wsadź sobie docisk z civica z modelu 2010 - jest mocniejszy więc i więcej wytrzyma (u mnie wytrzymuje 190KM i jak narazie po 20tys km jest git). A jak masz luzem tarczę od CR-V to możesz wysłać ją do Pana Radzikowskiego i za naprawdę małe pieniążki (może ze 100-200pln) zmieni ci okładzinę na lepszą. Także taki zestaw będzie naprawdę spoko tak do mocy 200, może 210KM...
Bo? Dostrzegasz jakąś różnicę na obrazku poniżej?? Co oczywiście nie zmienia faktu, że więcej nie wytrzyma...
Bo chcialem zalozyc do siebie z Accorda Type-S...i niestety.
Na inne nie patrzylem bo to bez sensu.
w 2.2 i-ctdi N22A2 sprzęgło jest to samo w Accordzie, CR-V i Civicu.
No dobrze, to juz wiemy z rysunkow u gory.
Type-S ma mocniejsze ale ono nie pasuje. Takze sytuacji patowej ciag dalszy...
No dobrze, to juz wiemy z rysunkow u gory.
Type-S ma mocniejsze ale ono nie pasuje. Takze sytuacji patowej ciag dalszy...
Bo mówisz o nowym i-dtec, a nie o i-ctdi - i rzeczywiście nie pasuje.
Wiesz, blok jest identyczny wiec szansa jakastam byla. Ale niestety sie nie udalo...
dokladnie - to od accords typeS (i-dtec) jest nizsze i jak zalozysz to i-ctdi to nie wysprzegla chociaz mocowania sa identyczne a szkoda...
Czyli zostaje zmiana docisku od 2010 r i tarcza od radzikowskiego:)
najlepiej to tarcza i docisk od Radzikowskiego. A najlepiej cały nowy komplet - Jednomasa (Nie dwumasa) + tarcza + docisk. Temat rzeka. Koszta też nie małe :(
to Radzikowski juz potrafi wzmocnic docisk do i-ctdi?
rok temu nie chcial sie tego podjac, wymyslil za to patent z dociskiem od omegi
pytambo wymiana sprzegla zbliza sie wielkimi krokami - teraz potrafie spowodowac uslizg nawet przy ponad 3000rpm.
ma ktos moze zuzyty docisk albo cale sprzeglo na zbyciu?
rozwazam opcje wyslania zestawu na wzmocnienie do firmy kestrel w uk.
na civinfo pisza ze dobrze to robia a ja juz wymienilem 2 sprzegla i stare wyrzucalem... jak wymienie swoje to odddam oczywiscie.
nie widze sensu wzmacniania tarczy bo zawsze po wymianie slizgajacego sprzegla wyjeta tarcza wygladala bradzo dobrze
Czyli zostaje zmiana docisku od 2010 r i tarcza od radzikowskiego:)
nie licz na zbyt wiele. zestaw sprzegla zmienil sie w 2009 a nie 2010 i przerabialem juz go, faktycznie troche mocniejszy docisk - na moim setupie wytrzymal 20kkm. w 2010 pojawil sie kolejny numer czesci ale watpie zeby mialo to zwiazek z dalszym wzmocnieniem docisku, raczej ze zmiana kraju produkcji z usa na Meksyk. w interesie Hondy nie jest produkowanie czesci ktore beda znosily moment 400Nm i wiecej chociaz milo by bylo ale ja wole teraz postawic na sprawdzone rozwiazania a nie miec nadzieje ze tym razem bedzie lepiej
No właśnie tez czytałem ten temat z tym dociskiem od omegi ale nie ukrywam ze wolał bym wzmocnić ten docisk.
Buri a jakie koszta wzmocnienia w uk???
ok 300 funciakow plus wysylka ale probelm raz na zawsze z glowy...
zadzwonie jeszcze do Radzikowskiego moze faktycznie juz znalazl metode
tutaj masz jeszcze zrobione przez cg motorsports
http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-CIVIC-2-2-EX-CTDI-6-PADDLE-PERFORMANCE-CLUTCH-KIT_W0QQitemZ260577400449QQcmdZViewItemQQptZUK_Car sParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3cab9f9681#ht _1694wt_1139
No to jest rozwiazanie. Ciekwe ile powie pan radzikowski jezeli bendzie w stanie to zrobic:confused:
cale sprzeglo na zbyciu
Całe sprzęgło mam na zbyciu po ostatniej wymianie. Dwumase wywaliłem. Moim zdaniem jest w niezłym stanie ale sam ocenisz jak je zobaczysz, zresztą tak jak piszesz zawsze są w dobrym stanie.
Całe sprzęgło mam na zbyciu po ostatniej wymianie. Dwumase wywaliłem. Moim zdaniem jest w niezłym stanie ale sam ocenisz jak je zobaczysz, zresztą tak jak piszesz zawsze są w dobrym stanie.
na tak, zapomnialem ze niedawno wymieniales swoje, czy w takim razie mozesz mi je 'pozyczyc' do czasu upgrade przez kestrel i wymiany? wtedy oddam Ci swoje stare zebys w razie czego mogl zrobic to samo. byloby idealnie!
zdecydowales sie w koncu na remap czy jezdzisz na serii?
wyglada na to ze i dwumase bede musial wymienic bo telepie mi samochodem jak go gasze ale o tym zadecyduje mechanior..
Buri, z tego co rozmawiałem ostatnio z Panem Radzikowskim to on dalej nie przerabia tego docisku z civica tylko przerabia docisk od Omegi (i o tym docisku pisałem powyżej). Co do tarczy sprzęgła to Pan Radzikowski też może zmienić ci okładzinę na kewlarową i ilu chcesz łopatkową. Także po co wysyłać coś do UK i wydawać za to 300Funtów (1.500pln !!! ), jak Radzikowski zrobi ci docisk z Omegi wzmocniony + tarcza spiekowa za 800pln?! Kot miał sam docisk z Omegi i dawało radę. A jakby do tego dorzucić tarczę to = :D
No chyba, że lubisz płacić jak za mokre zboże... Jak to się mówi: "Obce chwalicie a swojego nie znacie" :p
No ale to docisk od Omegi to juz spora rzeźba . A z angli oryginał wzmacniany jak na moj gust to chyba wolał bym to angielskie rozwiązanie ale moge sie myli.Ale jakoś nie jestem przekonany do takie rzeźby zresztą ciekawe czy to zdaje egzamin jak narazie z tego co widziąłem jedna osoba poszła w ten zestaw z dociskiem od omegi i nie wiadomo jak to sie sprawdzi na dłuższą mete. Zaleta to cena bo jest dwu krotnie niższa no ale czy to nie jest tak "Że tanie mięso psy jedzą":cool:To tylko moje zdanie moge sie mylic bo nie mam z tym dużego doświadczenia
Ordi, oczyść swoją skrzynkę bo mam pytanie na priva. Pozdrawiam
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.