Zobacz pełną wersję : przygody mojej hani
Witam wszystkich i chcialbym poprosic o rade.
Honda Civic jest z 92 roku , silnik to d15b2 z instalacja LPG
Podczas jazdy na LPG i gdy dojezdzam np do swiatel badz wrzucam na "luz" aby zminic bieg hania gasnie. spadaja jej obroty do 0 i gasnie. dzieje sie tak jezeli wczesniej mialem kolo 2000 obrotow i wiecej ;/ i nagle hamuje i wciskam sprzeglo ;/ nie wiem co jest grane i strasznie mnie to wkurza ;/ mial moze ktos podobny problem?
chcialbym poprosic o rade.
Rada jest taka : jedż do dobrego gazownika na regulację instalacji LPG.
Tak samo sie działo w moim D15b2 tzn. jak dawalem na luz powyzej 2000 obrotów to spadały bardzo nisko albo gasł, tylko ze wtedy brał mi dosyc sporo oleju. Wymieniłem pierscionki i problem zniknął.
a ile kosztuja pierscienie ?:> i czy duzo kosztuje wymiana jezeli regulacja nie pomoze ?
to zalezy co trzeba bedzie zrobic w silniku ale przecietnie to 1500-2500 przy dobrych czesciach i dobrym mechaniku
hehe no i NARAZIE wymiana nie byla potrzebna :P wkurzylem sie niedawno i sam podzialalem ;p coprawda ciezko bylo znalezc srobke od gazu ale sie udalo bo byla umieszczona w bardzo nietypowym miejscu :P ale sie udalo :p hania juz nie gasnie :) wystarczylo o dwa obroty podkrecic srobke i teraz obroty sa na pozniomie 1000 :)
podepnę się pod temat zeby nie zaśmiecać..
Problem mam podobny, jednak...- jest jedno ale.. ja nie mam LPG!! wiec co moze byc przyczyną takiego zachowania u mnie??
Nie zawsze tak się dzieje.. tylko czasami ale dzieje się i mnie to denerwuje i stresuje :(
moze brudny silniczek krokowy?
mozliwe też, że musisz podkrecić śrubkę od regulacji wolnych obrotów
Reset kompa na początek, jak u siebie przez przypadek nie zresetowałem go jak należy to obroty spadały do 500 albo niżej przy odpuszczaniu gazu, może u Ciebie spadają jeszcze niżej? :)
Pamietajcie ze przy instalacjach LPG wlot powietrza powinien byc skierowany ku tylowi auta, tak zeby silnik sam zasysal powietrze.
Powietrze nie moze wlatywac sila rozpedu do filtra gdyz wtedy wlasnie po wyrzuceniu na luz bedzie zbyt duzo powietrza w stosunku do ilosci gazu i silnik sie przydlawi i zgasnie.
Przechodzilem przez to w 2 autach.
Mysle, ze kazdy gazownik to potwierdzi.
U mnie było coś takiego też. Wyleciałem na autostradę i się wyhamiłem na Hani. Jakiś syf w paliwie albo co, bo jej przeszło. Ale ja mam gażnik i nie mam gazu, więc ty masz chyba inny problem.
Ja obstawiam silniczek krokowy albo regulacje aparatu zaplonowego jednak bardziej to pierwsze.
Sprawdz silniczek krokowy.U mnie tez byly podobne objawy
zeby nie zasmiecac forum to pisze to juz w powstalym watku. mianowicie tym razem chodzi o to iz gdy jade hania tak kolo 50 - 60 km/h np na 3 lub 4 , oraz gdy mam lekko wcisniety gaz slyszalne sa stuki z przodu auta , niedaleko lewego kola przedniego. myslalem ze to moze przeguby ale chyba nie bo wyczuwal bym to na kierownicy , i stukalo by prawie caly czas, lecz gdy przycinie troche wiecej gazu to juz tego stukania nie slychac ;/ nie wiem co jest grane. nie czuje nic na kierownicy podczas tego stukania ;] i nei wiem o co chodzi ;/ dodam jeszcze ze to stukanie pojawilo sie 3-4 dni temu od kiefy nasypalo tyle sniegu a drogi sa caly czas mokre i jest na nich pelno blota posniegowego ;/ pliss help prosze o rade ;/
Pamietajcie ze przy instalacjach LPG wlot powietrza powinien byc skierowany ku tylowi auta, tak zeby silnik sam zasysal powietrze.
Powietrze nie moze wlatywac sila rozpedu do filtra gdyz wtedy wlasnie po wyrzuceniu na luz bedzie zbyt duzo powietrza w stosunku do ilosci gazu i silnik sie przydlawi i zgasnie.
Przechodzilem przez to w 2 autach.
Mysle, ze kazdy gazownik to potwierdzi.
Mysle, ze wiele osob ma u siebie juz instalcje 4 gen, szczegulnie przy obecnych ich cenach. Zatem przy pisaniu takich zeczy nalezy dodac przy instalacji I,IIgen, bo przy sekwencji nie ma to zadnego wplywu.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.