Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : nietypowe skoki obrotow w D15B2



wilq
13-01-07, 23:59
D15B2, Honda Civic 1.5 16V 93'

chcialem Was prosic o pomoc, poniewaz mam problem z Hania:
jest cos takiego, ze po pierwsze jak stoje, mam na luzie albo na obiegu obojetnie ale stoje i podniose obroty chcac je utrzymac na jakims poziomie zaczynaja skakac w dol i spowrotem, w dol i spowrotem... a jak jade to tez - na kazdym biegu gdy przyspieszam i troche zwolnie potrafi sie wlasnie tak "dusic", zaczyna szarpac... nie jest to regularne, ale czasami tak jest...
potraficie cos doradzic, moze ktos mial cos takiego albo slyszal o tym...
z gory dzieki!

aZZMo
14-01-07, 00:26
witam tak na dziendobry proponuje wykonac restarcik kompa w jakims cieplym garazu ja mialem podobny problem po restarcie jest ok no i zobacz czy bezpieczniki masz w porzadku w szczegulnosci backup ;) tu jest wiecej o resecie
tu jest wiecej o resecie (http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=9708)

rafik1984
14-01-07, 00:26
Jak na luzie stoisz i CI falują to przeczysc albo wymien silniczek krokowy , a jak czasem sie dławi w czasie jazdy to sprawdz jeszcze swiece i kable ;) pozdr

wilq
14-01-07, 00:36
po pierwsze dzieki za odpowiedzi, a co do samochodu to restarcik byl i nie pomogl, swiece i bezpieczniki nie byly sprawdzane wiec moze to byc jakas opcja, a z silniczkiem to jest ze te skoki przy staniu sa przy dodaniu gazu, jak nie ruszam to pracuje raczej rowno...

mozes
14-01-07, 08:28
po pierwsze dzieki za odpowiedzi, a co do samochodu to restarcik byl i nie pomogl, swiece i bezpieczniki nie byly sprawdzane wiec moze to byc jakas opcja, a z silniczkiem to jest ze te skoki przy staniu sa przy dodaniu gazu, jak nie ruszam to pracuje raczej rowno...

Ale po dadaniu gazu i ruszeniu czy jak go tylko przegazujesz to też są takie skoki obrotów?

wilq
14-01-07, 15:43
po ruszeniu jest tak ze na 2 czy na 3 dodaje gazu, on jakby sie dlawi i dopiero powoli sie rozkreca, najczesniej jak jest zimny a jak stoje i gazuje to tak jak pisalem, przy podnoszeniu oborotw chcac je utrzymac na jednym poziomie zaczynaja skakac, no i te szarpanie w czasie jazdy gdy jade np na 3 czy 4 i nie przyspieszam, jade rowno i powoli zwalniam, to zaczyna szarpac...

Bartas
15-01-07, 19:49
Witam! Mialem dzis podobny problem...tylko mi obroty skakaly tylko na biegu jalowym. Czy cieply, czy zimny lataly 900 do nawet 1500. W czasie jazdy jednak nic nie szarpalo i nie skakalo. U mnie pekly dwa cisnieniowe gumowe wezyki...niestety nie znam sie na tym i nie umiem tego wachowo nazwac. :( Ale wymienilem je i wszystko teraz gra!!! Lec wzrokiem od filtra powietrza i sprawdz wszystkie doloty wezykow do silnika. U mnie poskutkowalo, ale nie mialem identycznych objawow!!! Pozdro!!![/code]

the-one
15-01-07, 21:02
Moze juz czas wymienic filtr powietrza i paliwa?

Raveland
15-01-07, 21:42
a gdzie jest filtr paliwa??

the-one
15-01-07, 21:44
a gdzie jest filtr paliwa??

W HB EG4 D15B2 V gen... nieco na prawo od akumulatora.

wilq
16-01-07, 16:36
wszystkie filtry wymienione... ://

Pysiu0902
25-01-07, 15:38
Witam!
Mam coś w tym stylu, może ktoś ma nowy pomysł. Przeszukałem całe forum na mój problem i zonk.
Gdy silnik jest zimny wszysko jest OK, gdy się rozgrzeje to dostaję szału, normalnie siara. Przy ruszaniu Hania zaczyna się jak by dusić, zaczynam ruszac i gaśnie (by nie zgasła muszę przygazować 2 razy, by nie spadła z obrotów i zgasła), dusi się przy zmianie biegów, hamuje jak by nie dostawała paliwa.
Filtr powietrza i paliwa wymieniony, przekaźnik pompy- "luty odświerzone", kable i świece nowe, silniczek krokowy wyczyszczony.
Reset kompa nie pomógł. Przy samodiag...nie pali się żaden kod, czyli chyba nie ma błędu. :(

pi_dzej
25-01-07, 20:43
wilq masz LPG?

bolek2020
26-01-07, 19:51
Witam wszystkich. mam problem z D15 B2. nie zawsze ale bardzo często nie chce zapalić zaraz po zgaszeniu czy może być to problem z wtryskiem paliwa. zauważyłem że nie chce zapalić gdy nie słychać tego dzwięku po przekręceniu kluczyka gdy ładuje się pompa czy coś takiego. proszę o pomoc

the-one
26-01-07, 19:56
Witam wszystkich. mam problem z D15 B2. nie zawsze ale bardzo często nie chce zapalić zaraz po zgaszeniu czy może być to problem z wtryskiem paliwa. zauważyłem że nie chce zapalić gdy nie słychać tego dzwięku po przekręceniu kluczyka gdy ładuje się pompa czy coś takiego. proszę o pomoc

komputer nie wywala bledu?

bonzai
26-01-07, 21:10
Witam wszystkich. mam problem z D15 B2. nie zawsze ale bardzo często nie chce zapalić zaraz po zgaszeniu czy może być to problem z wtryskiem paliwa. zauważyłem że nie chce zapalić gdy nie słychać tego dzwięku po przekręceniu kluczyka gdy ładuje się pompa czy coś takiego. proszę o pomoc

moze przekaznik pompy paliwa, sprawdz czy nie ma zimnych lutow

kami
27-01-07, 13:34
moze zapłon tez miałem taki problem ze skakały obroty ale jak ustawiłem zapłon wszystko jest ok

wilq
28-01-07, 11:40
nie mam LPG - normalnie, benzynka...

[ Dodano: Nie 28 Sty, 2007 ]

moze zapłon tez miałem taki problem ze skakały obroty ale jak ustawiłem zapłon wszystko jest ok

ale miales takie same objawy?

kurgan
05-02-07, 23:22
Witam wszystkich. mam problem z D15 B2. nie zawsze ale bardzo często nie chce zapalić zaraz po zgaszeniu czy może być to problem z wtryskiem paliwa. zauważyłem że nie chce zapalić gdy nie słychać tego dzwięku po przekręceniu kluczyka gdy ładuje się pompa czy coś takiego. proszę o pomoc

mam to samo chwile czekam i lapie normalnie w kazdym razie nie mialem jeszce chwili zeby glebiej nad tym podumac (zerknac na to co wywala komp ani na luty). wloz kluczyk przekrec, az zapali sie dioda od silnika i smiesznie zrobi "klik" i nie powinno byc problemow pozniej z odpaleniem :)

maciass EJ9
18-02-07, 13:22
siemka!!! Dzisiaj zaobserwowalem podobny objaw lecz troszke dziwny. Jadac sobie z 20 km przy jezdzie srednio zrywczej w pewnym momencie zaobserwowalem ze obroty (ktore zawsze mialem na zimnym silniku na 1,5tys a pozniej spadaly do 900 i sie tak utrzymywaly) przy dojechaniu do skrzyzowania momentalnie spadly do prawie min tzn. do dolnej kreski. Szczerze mowiac pomyslalem ze moze zaczyna brakowac paliwa bo mialem dosc spora rezerwe ale po zatankowaniu zauwazylem ze co jakis czas te obroty schodza sobie na 500 300 dziwi mnie to bo zawsze jak spadaly to sie utrzymywaly na 900. Czy ktos moze Mi pomoc co to moze byc jestem przed wymiana paska rozrzadu czy to moze byc cos z tym zwiazane?? a moze cos z rozrusznikiem bo ostatnio odczepil mi sie kabelek ktory idzie do elektromagnesu?? sorki za rozpiske :)

Siny26
18-02-07, 21:40
Miałem tosamo. doszłem ze to moduł zapłonowy wymieniłem wszystko grało jak trzeba przez miesiac i znowu padło. okazało sie ze to cewka. wymieniłem moduł i cewke i wszystko wróciło do normy. troche czasu i pieniędzy poszło ;(

maciass EJ9
18-02-07, 22:06
Dzieki Siny za info. Powiedz mi tylko od czego radzilbys zaczac czy od wymiany modulu czy od wymiany odrazu modulu i cewki skoro jak w Toim przypadku musiales to i to wymienic. No i ile takie cos Cie wynioslo??. pozdro

Siny26
19-02-07, 00:06
zacznij od cewki bo jeśli ona jest rozlana zrypie ci nowy moduł najlepiej bedzie to i to ale wiadomo$$ za tcewke wraz z modułem dałem 450zł + za dojście przyczyny u elektryka 100zł jak bym wiedział przez co to tak wariuje to bym sam wymienił ;]