Zobacz pełną wersję : Problem!
kingOFporn
12-01-07, 16:45
Mam problem od kilku dni..
Nierowna praca silnika.. tzn.. kiedy dodaje jej gazu lekko sie dlawi ... Tak samo na biegu jalowym slysze takie pierdzenie...Czasami pochodzi kilka sekund i gasnie.. Nie znam sie na tych sprawach wiec prosze o jakas diagnoze.. Acha.. Wymienilem swiece na NGK takie jakie sa zalecane. Wymienilem tez kable wysokiego napiecia.. Do tego dochodzi jeszcze inny problem.. tankuje 5 litrow paliwa i robie na tym paliwie okolo 20 -25 km.. a mam silnik 1.5 16v...
POMOCY :/
Jade dzisiaj do Poznania i dopiero w poniedzialek bede mogl cos zadzialac... Czekam na podpowiedzi..
morze silniczek krokowy trzeba wyczyścić. Poczytaj o tym w archiwum.
kingOFporn
14-01-07, 17:36
Zaraz poszukam.. moze jeszcze inne diagnozy ? Ma ktos pojecie ?
no to ja sie podpinam, tez slysze "pierdzenie" z wydechu, typowe strzelanie z tlumika, no i obstawialem ze to swiece/kable, a kolega mowi ze wymienil i dalej to samo ma,
nawet jak ruszma ostzej to tez wali w wydech
hmn.. co by to moglo byc
no to mam to samo, dlawienie jakby, a na wolnych potrafi zgasnac. Wymienione swiece, kable krokowy i przepustnica czyszczone, teraz obstawiam juz uklad paliwa - filtr, pompa lub przekaznik, musze jeszcze filtr powietrza wymienic i zobaczymy co i jak, jak ktos to rozpracuje to pisac :)
kingOFporn
15-01-07, 12:07
Ja dzisiaj zajme sie krokowym... i zobaczymy co z tego wyniknie..
a moze powietrza za malo dostaje? :>
nie wiem na ile to jest mozliwe ale moze kąt wyprzedzenia zapłonu sie przestawił.
kingOFporn
17-01-07, 19:07
nie mam czasu zeby zajac sie tym krokowym... angina mnie dopadla... ;/
no powiem tak, ja w wakacje czyscilem krokowy i mnie to nie pomoglo, a nawet ciut gorzej sie zrobilo, ale to pewnie wina tego ze nie dalem nowych uszczelek :/
Wężyk podcisnienia? wszystko masz pozapinane?
kingOFporn
18-01-07, 15:52
wezyk podcisnienia ? w ktorym miejscu sie dokladnie znajduje ?
Witam
Udało się coś z tym zrobić ? Mam chyba podobny problem.
Mianowicie gdy wciskam gaz, czy na luzie czy na biegu, gdy obroty przekroczą 3000, auto zaczyna się dławić i nie przyspiesza...
Macie jakieś pomysły ?
Ja bym stawiał na przestawiony aparat zapłonowy lub pasek rozrzadu o jeden zabek
miałem tosamo tyle ze brał mi do tego durzo oleju . wymieniłem pierscienie + szlif zaworów + wszystkie uszczelki a te dławienia były prawdopodobnie od cewki i moddułu zapłonowego wymieniłem i już chodzi jak żyletka
a te dławienia były prawdopodobnie od cewki i moddułu zapłonowego wymieniłem i już chodzi jak żyletka
Mozesz miec racje... ostatnio mialem taka akcje, ze zmienialem bieg z 2 na 3 i po wcisniechu sprzegla autko zdechlo.. probowalem odpalic, ale tylko krecilo, nie chcialo odpalic...
Okazalo sie, ze moduł zapłonowy padl. Znajomy elektryk mowil, ze jesli padl modul, to moglo tez pojsc przepiecie na cewke i ona tez mogla walnac. Ale skoro autko dzialalo to na wymiane cewki sie nie zdecydowalem.
Teraz jestem w 90% przekonany, ze to cewka teraz padla.
Myslicie, ze to prawdopodobne ?
Mialem podobny problem.Sprawdz aparat zaplonowy.Ja swoj musialem uszczelnic i po problemie.
Byłem dzisiaj w znajomym warsztacie.
Usterką okazała się zbyt luźna wsówka od modułu zapłonowego w aparacie zapłonowym.
Koszt naprawy: 10zl :)
Dziekuje za wszystkie Wasze sugestie.
Pozdrawiam
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.