Zobacz pełną wersję : d15b2 przerobic na d15b7
krzysiekxp
12-01-07, 09:45
Ile kosztuje taka przerobka? czy warto? czy da to jakies znaczne odczucia w jezdzie lub spalaniu? czy to juz bedzie v tec? czy tylko wielopunktowy wtrysk? jezdze duzo w miescie lubie sobie czasem przycisnac jednak nie zalezy mi na maxa na mocy bardziej na oszczednosci paliwa. Byle tylko gorzej nie jezdzil. Wlasnie mialem remont silnika wiec zakladam ze dlugo pojezdze warto przerabiac na wtrysk wielopunktowy?
Ile kosztuje taka przerobka? czy warto? czy da to jakies znaczne odczucia w jezdzie lub spalaniu? czy to juz bedzie v tec? czy tylko wielopunktowy wtrysk? jezdze duzo w miescie lubie sobie czasem przycisnac jednak nie zalezy mi na maxa na mocy bardziej na oszczednosci paliwa. Byle tylko gorzej nie jezdzil. Wlasnie mialem remont silnika wiec zakladam ze dlugo pojezdze warto przerabiac na wtrysk wielopunktowy?
generalnie to kłania sie opcja szukaj....
ale prosze:
Ile kosztuje taka przerobka?
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=23723
chyba ze taniej cos masz i skompletujesz... do tego tzreba dodac materialy które bedziessz chcial przy okazji wymienic...
czy warto? czy da to jakies znaczne odczucia w jezdzie lub spalaniu? czy to juz bedzie v tec? czy tylko wielopunktowy wtrysk?
... czy warto sam musisz rozstrzygnac...
dostajesz dodatkowe 12KM (moze wiecej bo te silniki b7 lubia sie hamowoac na okolo 105-106KM)... jazda wiec na pewno na plus a spalanie porównywalne z B2.
B7 o którym piszesz to tylko MPI - bez VTEC
tutaj ogólnie jak to zdzialac i co potrzebne:
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=3122
jezdze duzo w miescie lubie sobie czasem przycisnac jednak nie zalezy mi na maxa na mocy bardziej na oszczednosci paliwa. Byle tylko gorzej nie jezdzil. Wlasnie mialem remont silnika wiec zakladam ze dlugo pojezdze warto przerabiac na wtrysk wielopunktowy?
to zalezy co planujesz i ile kasy
mozesz zrobic MPI na B7 albo na VTEC - glowica od D16Z6
a czy z D13b2 można zrobić to samo?? dodatkowo dokładająć zbiornik paliwa i pompe z b7 i prawdopodobnie całą głowicę czy jeszcze coś dodatkowego potrzeba??
A można wiedzieć z jakich przyczyn?? co nie pasuje??
głowica od b2/b7 nie podchodzi pod d13, to samo wtryski itd, trzeba zmieniać kompletną elektryke, pompe itd.
A dlaczego głowica ma nie podchodzić, skoro d13 i d15 mają te same uszczelki pod głowicę, średnica cylindrów jest ta sama, tylko skok tłoka inny. z zewnątrz głowica od d15b7 wygląda tak samo jak ta z d13b2. Myślę, że jakby się przełożyło głowicę b7, całą wiązkę + zbiornik paliwa i pompka to ma to szanse działać...
Ile kosztuje taka przerobka? czy warto? czy da to jakies znaczne odczucia w jezdzie lub spalaniu? czy to juz bedzie v tec? czy tylko wielopunktowy wtrysk? jezdze duzo w miescie lubie sobie czasem przycisnac jednak nie zalezy mi na maxa na mocy bardziej na oszczednosci paliwa. Byle tylko gorzej nie jezdzil. Wlasnie mialem remont silnika wiec zakladam ze dlugo pojezdze warto przerabiac na wtrysk wielopunktowy?
przeanalizuj koszty jakie poniesiesz, bo jeśli zależy ci bardziej na oszczędności na paliwie to chyba nie warto. Zobacz ile zupy za to kupisz i po jakim czasie zaoszczędzone paliwo zwrócilo by koszty.
niestety nie ma co rzeźbić w kupie....i tak nic poza stratą kasy nie osiągniesz. najprosciej jest zeswapować silnik.... użyj szukajki, mody d13 już były opisane :hinczyk:
Wy to tylko swap i swap a 1.3 to kupa. Kolesie mają cinquecento 1.1, wyciskają z nich 150 KM i mają około 6 s do 100. A wy mówicie że 1.3 to kupa?? Mnie się ten silnik podoba bo można go wysoko kęcić, jakby tak założyć wtryski to by miał większą kulturę pracy bo na gaźniku to jest różnie...
ale 1.1 na turbinie a nie n/a :)
A to do civica 1.3 na wtrysku turbiny się już nie da wsadzić?? Nie rozumiem. NA mają około 100 KM z 55 :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.