Zobacz pełną wersję : Problem dosc specyficzny
Witam, przedstawie sytuacje... 2 dni temu puscil wezyk ktory rozprowadza plyn chlodniczy po silniku (ale miedzy czasie - jechalem troche z tym bo nie wiedzialem ze cos nie tak czujnik temp wskazywal ok )- wymienilem dolalem plynu okolo 2 litrow i tu zaczyna sie problem odpalam auto dziwnie chodzi tak jak by nie palil na jednym cylinrze badz na starych swiecach i kablach - bardzo starych trzepał sie i gasł. wysuszylem swiece kable aparat zaplonowy i niby ok wszystko smiga plynu nie ubywa olej jest ale dymi na bialo ze nic obok nie widac. teraz pytania czy to dlatego ze ten plyn gdy pękł wężyk dostał sie do silnika badz gdzies gdzie nie powinien? Dodam tylko ze wezyk pękł przy termostacie. silnik po remoncie jakies poł roku...
ale dymi z wydechu czy z silnika odparowuje?
wyglada jak by przez brak wody sie przegrzal i wywalilo uszczelke pod glowica...
szkoda tylko pierścieni bo jak gdzieś pojechałeś bez wody to pewnie je upiekłeś :mad:kontroluj stan płynów
wyglada jak by przez brak wody sie przegrzal i wywalilo uszczelke pod glowica...
dokładnie
Tylko co ten temat ma wspolnego z dzialem Turbo NA Swap?
tak, chyba macie racje plyn bulgocze w zbiorniczku i zaczelo go ubywac...a co ma wspolnego? hmmm... poniewaz bede musial podzialac teraz z silnikiem a od pewnego czasu chodza mi po glowie jakies mody ktore mogly by podniesc moc w moim d15b2 zastanawiam sie jak to teraz madrze zrobic. Tzn czy wymienic glowice na inna czy cos innego przy okazji tej uszczelki jak najmnijszym nakladem finansowym. Nie zalezy mi oczywiscie na wielkim przyroscie mocy bo domyslam sie ze to juz wieksza kasa. Czekam na propozycje od ludzi ktorzy znaja sie na tym naprawde dobrze;)
A no i oczywiscie czy znacie moze kogos najlepiej z lodzkiego kto mogl by sie tym zajac?
Ps. Czy moge teraz jezdzic tym autem? oczywiscie dolewajac plynu kiedy go ubędzie.
nie powinenes jezdzic autem jak pierscienie sie upalily to najmniejszym kosztem bedzie wymiana tego d15b2 na inne d15
dużo przejechałeś bez tego płynu? uszczelka jest zapewne do wymiany z tego co napisałeś, dobrymi modami jest przejście na mpfi i czapka z vteciem ale do tego musisz mieć zdrowy dół a u Ciebie trzeba pewnie będzie zmienić pierścionki
Miałem już przygody z uszczelką, wtedy postanowiłem wymienić silnik na obecny, o ile czujnik temperatury płynu chłodzącego mam sprawny to jestem niemal na pewno pewien że silnik się nie zagrzał, bez płynu jechalem naj wyżej kilka minut, wskazówka była w normie. Jaki jest orientacyjny koszt wymiany pierścieni?? Dymi dopiero po otwarciu termostatu, a silnik idealnie wkręca się na wysokie obroty. Dlaczego dymi tylko gdy jest ciepły??
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.