Zobacz pełną wersję : Immobilizer Kluczyk miga
Witam,
mam taki problem z honda civic rok 2006 fk3.
Po rozlaczeniu akumulatora i ponownym podlaczeniu samochodu po 14 godzinach. Bateria byla ladowana, nie chce odpalic tz. silnik kręci ale nie odpala i symbol kluczyka miga.
Probowalem juz 2 kluczyki ale nic to nie dalo. Czy istnieje jakis reset? Moze jakis bezpiecznik poszedl?
dzieki za pomoc.
fk3
Zadzwoń na Honda Assistance - powiedzą Ci co i jak. Może rozkodował się komputer...
Tak dzwonilem, ale gwarancja juz minela rok 2006 a pani przy telefonie nie bardzo wie o co chodzi ona tylko przyjmuje zlecenia...
A wiec jak mam za duzo kasy to oni chetnie przyjada... ale tak nie jest. Mozliwe ze bateria jest juz zepsuta?
Tak dzwonilem, ale gwarancja juz minela rok 2006 a pani przy telefonie nie bardzo wie o co chodzi ona tylko przyjmuje zlecenia...
A wiec jak mam za duzo kasy to oni chetnie przyjada... ale tak nie jest. Mozliwe ze bateria jest juz zepsuta?
Mysle ze to nie jest problem baterii i sam nic nie zdzialasz,ale moze sie myle.Pozdrawiam
Witam,
mam taki problem z honda civic rok 2006 fk3.
Po rozlaczeniu akumulatora i ponownym podlaczeniu samochodu po 14 godzinach. Bateria byla ladowana, nie chce odpalic tz. silnik kręci ale nie odpala i symbol kluczyka miga.
Probowalem juz 2 kluczyki ale nic to nie dalo. Czy istnieje jakis reset? Moze jakis bezpiecznik poszedl?
dzieki za pomoc.
fk3
Bateria nie ma nic do immobilizera.Na pewno jest od autoalarmu.Wydaje mi się że coś się uszkodziło w układzie immobilizera.Chyba niestety musisz odwiedzić serwis.Sam raczej nic nie zrobisz,bo immobilizer jest w komputerze auta.I serwis musi go zdiagnozować.:)
Bateria nie ma nic do immobilizera.Na pewno jest od autoalarmu.Wydaje mi się że coś się uszkodziło w układzie immobilizera.Chyba niestety musisz odwiedzić serwis.Sam raczej nic nie zrobisz,bo immobilizer jest w komputerze auta.I serwis musi go zdiagnozować.:)
Też tak myślę, trzeba podpiąć pod komputer i wtedy powinno być wiadomo co i jak.
dowiedz się ,może w mieście działa jakaś firma , która posiada kompa do civica 8 gen , przyjedzie i skasuje dużo mniej niż Aso. skąd jesteś ?
Witam!
W instrukcji jest napisane (w luźnym tłumaczeniu - mam ją po angielsku), że migający kluczyk oznacza iż system nie rozpoznaje kodu immobilizera z klucza. Powodem może być np. to, że w pobliżu "stacyjki" znajduje się inny klucz z immobilizerem albo jakiś metalowy obiekt (np. breloczek). Jeżeli wyjęcie i włożenie klucza do stacyjki nie pomaga, musisz się niestety zwrócić do dealera.. Tyle instrukcja... Spróbuj może jeszcze raz odłączyć aku na jakiś czas, a "nuż-widelec" pomoże...
Tak BTW: chciałem zaproponować użycie "kluczyka uczącego" ale.... ja go nie mam, chociaż auto kupiłem jako nówkę w salonie! Pytanie zatem: czy do 8gen dawali jak np w 6gen czerwony, "uczący kluczyk" do immobilizera?
Pzdr - Artur S.
Czy mozna taki hds tester gdzies kupic i samemu to zrobic?
U mnie kiepsko wyglada z firma ktora ma kompa do tego modelu.
Kupilem uzywane auto dostalem tylko 2 kluczyki. Moza gdzie dokupic taki kluczyk czerwony? na jakiej zasadzie on dziala?
pozdr.
Kupilem uzywane auto dostalem tylko 2 kluczyki. Moza gdzie dokupic taki kluczyk czerwony? na jakiej zasadzie on dziala?
Nie było czerwonych kluczyków w komplecie do UFO. Było do 6 gen'a
W instrukcji naprawy pisze:
8. Rozłączyć złączkę R (20-stykową) skrzynki bezpieczników pod deską rozdzielczą.
9. Odłączyć złączkę 7-stykową modułu zdalnego sterowania zamkami/immobilizera.
10. Sprawdzić ciągłość obwodu pomiędzy stykiem nr 20 złączki R (20-stykowej) skrzynki bezpieczników pod deską rozdzielczą a stykiem nr 2 złączki 7-stykowej modułu zdalnego sterowania zamkami/immobilizera.
Czy po rozlaczeniu złączki R (20-stykową) i złączki 7-stykową sprobowac zapalic silnik? czy cos sie moze stac? Czy tylko chodzi o sprawdzenie?
Tab bardzo nie rozumie rozklady bezpiecznikow. W instrukcji auta pisze ze zlaczki wogole maja inne funkcje???
A wiec w instrukcji auta nr 2 ma byc pompa paliwa a nr 20 swiatlo przeciwmgielne tylne??? czy to normalne?
Wymienilem baterie. Auto probuje zapalic ale bez szans. Kluczyck dalej miga.
Mam juz Program do Hondy potrzebny tylko jakis adapter???
Uważaj z tym "Programem od Hondy" ,bo może się skończyć i tak wizyta w ASO jak Ci zablokuje kompa,tak z ciekawości ile kosztowałaby Ciebie wizyta w ASO ? 200- 300 zł myślisz ,że warto ryzykować ??? ja zrobiłem w aucie kilka elektrycznych przeróbek sam ,ale co do immobilizera to bym nie ryzykował...
Chwilowo nie mam poduszek. pasow... i dodatkowo mi sie kontrolki srs swieca, bo auto jest po wypadku.
Wiec nie wiem czy dealer nie bedzie mi robil jakis problemow??? ze bla bla...
Chodzi mi tylko o immobilizer i rozpoznanie kluczykow, bo auto przed rozladowaniem bateri normalnie chodzilo.
Pozdrawiam
Pochwal się co to za program i z kąd go masz
Uważaj z tym "Programem od Hondy" ,bo może się skończyć i tak wizyta w ASO jak Ci zablokuje kompa,tak z ciekawości ile kosztowałaby Ciebie wizyta w ASO ? 200- 300 zł myślisz ,że warto ryzykować ??? ja zrobiłem w aucie kilka elektrycznych przeróbek sam ,ale co do immobilizera to bym nie ryzykował...
Też jesteś odważny:rolleyes:.Ja bym się bał robić jakiekolwiek przeróbki elektryczne w aucie co ma poduszki powietrzne.Słyszałem prawdziwą historię o gościu który tak grzebał w instalacji, że mu poduszki same odpaliły:eek:.Całe szczęście że nie podczas jazdy tylko po przekręceniu kluczyka.Ale twarz była i tak "zbita".:( Choć schemat elektryczny by mi sie przydał, aby zobzczyć jak to wszystko jest połączone:o.Pozdrawiam.:)
@bebe1967
sorki nie lubie sie chwalic. Poszukam w www.
Poduszki nie sa jeszcze zrobione i tez jak narazie nie wypala bo ich nie ma:-)
Chodzi mi o to by sie ASO nie mialo czego czepiac.
Czy mozna pamiec z resetowac? + z - podlaczyc i troche poczekac czy to nic nie da w tym modelu?
Witam,
mam ponownie ten sam problem. Ostatnim razem musialem holowac do aso. 300 zl skasowali:(
Problem w tym ze auto dlugo stalo i nie bateria nie trzymala. Jak chcialem wlaczyc to sie alram wlaczyl i znow kluczyk miga.
Wiem ze na bank musi byc jakis sposob aby odpalic ta honde:) i to bez jechania do aso.
Probowalem jak widac na zdjeciu wyciagnac bezpieczniki nr2, nr.20. nr.23 i kabel pod kierownica ktory widac na zdjeciu ale bez efektu.
http://img98.imageshack.us/img98/2134/kluczyk.png (http://imageshack.us/photo/my-images/98/kluczyk.png/)
http://img24.imageshack.us/img24/9440/20110713181250.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/24/20110713181250.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Czytalem ze mozna gna600 kluczyki zaprogramowac. software mam, ale czy da sie rowniez HIM, jest znacznie tanszy?
Musi byc jakis spec ktory sie na tym zna;)
Prosze o odpowiedz rowniez na priv.
Ten kto mi pomoze dostaje 100zl. ale dopiero jak mi odpali autko.
Z gory dziekuje.
Rozkręć kluczyk i sprzwdz czy jest tam transporder (w całości_ - taka mała szklana "pestka" a w tej szklanej pestce nawinięty cienki drucik. Dzięki tej pestce imobilizer wie że wkładasz prawidłowy kluczyk i podaje info komputerowi że mozna odpalić silnik.
Dokładnie dawali tylko 2 kluczyki. Bez czerwonego. Ale kolega słusznie zcytował instrukcje. Jak miga kluczyk to znaczy ze kod z kluczyka nie został rozpoznany. Spróbuj odłączyć akumulator na klika godzin, włóż kluczy i podepnij akumulator. Jak zadziała to ok a jak nie to serwis.:(:(:(
Tak mam tylko dwa kluczyki.
To jak rozkrecic kluczyk? czy tylko odlaczyc akumulator + i -?. Watpie czy to cos da poniewaz mialem juz rozlaczony pare godzin. mialem tez + i - razem i nic...
Ale napewno bede probowal.
O ktory drucik chodzi?
http://img803.imageshack.us/img803/521/dsc03626i.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/803/dsc03626i.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Edit:
kluczyk tylko wlozycz czy na position II i pozniej podlaczyc akumulator?
Sam nie wiem to tylko takie moje sugestie. Próbuj i tak i tak. Może pomoże a jak nie to nie zepsuje. W innym razie pozostaje już tylko serwis.
Kluczyk wyciąg i wtedy odepnij akumulator .
Jak wyglada sytuacja z HIM i HDS Software? Nie dalo by rady kluczyki programowac?
pzdr.
fk3
Po drugiej stronie tej zielonej płytki powinna być taka mała szklana "pestka".
Kluczyka bez tej pestki nie zaprogramujesz. Ogólnie kluczyki w ufo można programować określoną ilosć razy. Można tego dokonać poprzez złącze dignostyczne które jest pod deską po lewej od strony kierowcy. Potrzebny jest kabel i program HDS który można ściągnąć z neta po polsku.
Jeśli kluczyk wcześniej działał to powinien działać po odłączeniu aku chyba ze uszkodziła sie pestka np od upuszczenia kluczyka lub innych czynników które spowodowały jego rozkodowanie
kluczyk nie posiada zadnej pestki z drugiej strony.
Dzieki za info - Program HDS juz mam jakis czas, potrzebny jest mi odpowiedni sprzet. kabel? jaki? HIM, Czy inny OBD II w miare tani - ktory programuje kluczyk?
Ostatnim razem jak byl programowany w aso, to mechanik powiedzial ze caly system dostal jakis blad i computer pozazywal mu jaka amerykanska wersje. Dlatego nie mogl rozpoznac kluczyka. Ale czy to prawda i go wogole dobrze zrozumialem to nie wiem.
Zrobil reset i od nowa zaprogramowal kluczyk i git.
jaki kabel by byl potrzebny obd II? aby programowac kluczyk? programm hds mam.
Powinno być takie coś jak na foto w tej aukcji:
http://allegro.pl/transponder-crypto-48-audi-vw-skoda-seat-10-szt-i1704330778.html
to jest właśnie tzw. "pestka"
To nie mam zadnej pestki w kluczyku. :(
A dalo by rade programowac z him lub elm 327 i hds ?
pzdr.
Cześć,
Właśnie jestem po przygodzie z rozładowanym akumulatorem i jego ładowaniem prostownikiem. Niestety, teraz mruga kontrolka immobilizera (zielony "kluczyk") i auto nie odpala. Ma ktoś pomysł, co się mogło stać?
Cześć,
Właśnie jestem po przygodzie z rozładowanym akumulatorem i jego ładowaniem prostownikiem. Niestety, teraz mruga kontrolka immobilizera (zielony "kluczyk") i auto nie odpala. Ma ktoś pomysł, co się mogło stać?
Tak więc w ramach dokumentowania przypadku piszę, jak to ogarnąłem.
Trochę googlania, telefony do warsztatów i okazało się że najprościej targać auto do ASO, gdzie zakodowanie immobilizera (o ile to to) kosztuje 180 - 200 zł. Skorzystałem z assistance (zwróciła się inwestycja w ubezpieczenie) i po dowiezieniu auta, po chwili wszystko było na chodzie. W serwisie powiedzieli, że to dziwna historia, ale że lepiej jest ładować akumulator z odłączonymi klemami, bo być może jakieś zakłócenie poszło do obwodu przy podłączaniu i się pokasowało.
Tak więc - dla potomnych: laweta, 180 złotych i jest zrobione.
ale że lepiej jest ładować akumulator z odłączonymi klemami
Powiem Ci, że jesteś odważny, jak ładowałeś aku podpięty w samochodzie :) Nawet mając prostownik z zabezpieczeniem, nie wiadomo czy na sekundę nie pójdzie na instalację większy amperaż i będziesz miał wtedy dużo większe problemy niż rozkodowany immo :)
Powiem Ci, że jesteś odważny, jak ładowałeś aku podpięty w samochodzie :) Nawet mając prostownik z zabezpieczeniem, nie wiadomo czy na sekundę nie pójdzie na instalację większy amperaż i będziesz miał wtedy dużo większe problemy niż rozkodowany immo :)
Teraz już jestem mądrzejszy, ale szukałem zaleceń i nie mogłem znaleźć jednoznacznych wytycznych.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.