Zobacz pełną wersję : D15 minime...stage2 or stage3?
Ello
Na poczatek: silnik D15B2/Z6 minime, standardowe modyfikacje+ Crower stage1/strojenie itp.
W poszukiwaniu mocy nosze sie z zamiarem zmiany walka na wiekszy stage oczywiscie tez Crower`a.
Planowanie glowicy+ uszczelka od D16Y8 zeby troche go doprezyc.
I tu mam dylemat czy do auta sluzacego jako daily driver wsadzic stage2 czy moze stage3+ sprezynki, talezyki?!?
- Jak bedzie wygladala sprawa wolnych obrotow przy stage3?
- Czy bedzie odczuwalna roznica miedzy stg1 a stg2?
Z gory thx za wszystkie pomocne sugestie
Pozdro
marcinbynio
18-01-11, 10:55
kolega mial w d15b stage 3 w shuttle bialej moze kojarzysz co z rpm mial. Jak odpalil na zimnym to obroty strasznie falowaly zakres okolo 800 - 1300 jak sie rozgrzal to juz miej ale tez falowaly.
Arturvf500
18-01-11, 12:05
stage 3 absolutnie nie nadaje sie do jazdy na co dzien; poza tym ma duzy overlap i wzniosy, wiec zeby wykorzystac potencjal tego walka musisz porzadnie przedlubac glowice; jak dobrze pogooglasz to znajdziesz wykres S3 przy stockowej glowicy - dodal niebagatelne 10KM wzgledem seryjnego walka;)
To w takim razie powiedzcie jakiego rzedu przyrostow mozna sie spodziewac, i czy wogole gra warta swieczki wydawac tyle kasy...?
Taki teraz mam walek/s1:
Advertised Intake Duration 251°
Advertised Exhaust Duration 233°
Intake Duration at 050 inch Lift 222°
Exhaust Duration at 050 inch Lift 200°
Intake Lobe Lift 0.256"
Exhaust Lobe Lift 0.214"
...a taki mialby byc/s2:
Advertised Intake Duration 263°
Advertised Exhaust Duration 245°
Intake Duration at 050 inch Lift 225°
Exhaust Duration at 050 inch Lift 211°
Intake Lobe Lift 0.268"
Exhaust Lobe Lift 0.242"
Mam jeszcze pyt. dotyczace przepustnicy pod ssaka D16Z6, a mianowicie jaka sie najlepiej sprawdzi? Z h22... i jakiej srednicy?
Pozdro
czemu sie upierasz przy Crowerze? To wcale nie jest wielki szał. Zobacz na oferte i przyrosty z Bisimoto, na prawdę ciekawie.
Walki bisimoto sa duzo wydajniejsze daja wiecej mocy poza tym sa bardziej odporne na ścieranie niz Crower
i sa trudniej dostepne ;) i pewnie drozsze...
Arturvf500
19-01-11, 11:46
czemu sie upierasz przy Crowerze? To wcale nie jest wielki szał. Zobacz na oferte i przyrosty z Bisimoto, na prawdę ciekawie.
dla SOHC VTEC?
Ello
Znalazłem cos takiego:
Level 3, Z6 billet, vtec
Offers over a 20% improvement in power over factory, lopey idle, with emphasis on the 2000 to 7900 rpm range. Takes 7-10 business days to manufacture. Cam gears, and our pro valve springs plus retainers are a must. 0.443″ valve lift on the intake and 0.439″ exh; 252 deg duration on intake and 232 deg exhaust at 0.040
...tylko w dalszym ciagu nie wiem czy mozna z czyms takim bezproblemowo jezdzic na codzien...?!?
No i jeszcze pytanie czy Bisi ma gotowe walki czy je napawaja?
Co do ceny to nie ma wielkiej roznicy miedzy Crowerem a Bisi, zaledwie 40 baksow...
Pozdro
do Bisi wysyłasz wałek albo doliczasz 100 $ za "core".
Arturvf500
19-01-11, 15:43
przeciez masz napisane wyraznie: "lopey idle, with emphasis on the 2000 to 7900"
i sa trudniej dostepne ;) i pewnie drozsze...
tak samo dostepne i wcale nie droższe cena ta sama
stage 3 bisi nie nadaje sie do jazdy na codzien.
do Bisi wysyłasz wałek albo doliczasz 100 $ za "core".
kuź...a i tu juz sie robia koszta hehhh
Ale w dalszym ciagu nie wiem czy podejdzie jako daily driver...:mad:
Fawor ja sie nie upieram przy Crowerze ale sianem nie sram, a w US ma opinie lepsza od powiedzmy Skunka, Comp Cams itp.
stage 3 bisi nie nadaje sie do jazdy na codzien.
sorka, jak pisalem posta to Twojego jeszcze nie bylo:o thx
To w takim razie wracajac uparcie do Crowera/czy warto zmieniac stg1 na stg2/jestem w stanie powiedzmy dociagnac do 150Hp majac na chwile obecna cos takiego?
http://images37.fotosik.pl/295/4319696ee8aff7a9med.jpg (http://www.fotosik.pl)
150 koni to mozna zrobic Bez walka i bez obrobki glowicy np.. taki czlowiek jak GS-t skadalem mu silnik i ma teraz 147 konikow w d15 + mini.
nastepny przyklad Salvadore d15z1 klawiatura od z6 + walek CompCamsa stage 2 160 Koni. ( wklesle tloki seryjne od d15z1 )
wiec mozna spokonjie z d15 mini i na walku ugrac 160 + tak zeby bylo normalnie na codzien.
Idac dalej Wkostek d16z6 doprezone 150 koni , Kupowal umnie walek i bez wymiany sprezynek i talezykow
na walku stage 2 165 koni . auto jak najbardziej dzienne..
Idac dalej Wkostek d16z6 doprezone 150 koni , Kupowal umnie walek i bez wymiany sprezynek i talezykow
na walku stage 2 165 koni . auto jak najbardziej dzienne..
Wiem, sledze temat... ale to juz D16Z6:p
Chodzilo mi przede wszystkim o opinie na temat stg3, wole uniknac ponownego kupowania walka ktory nie spelni oczekiwan wiec stad pytania do osob w temacie...
Ktos kiedys mi mowil, ze da sie wystroic stg3 zeby byly wolne obroty...szukam potwierdzenia lub zaprzeczenia temu:confused:
Reasumujac: czyli wedlug Was warto przejsc na stg2+springi i talerze... bedzie odczuwalna roznica:confused:
Pozdro
Ktos kiedys mi mowil, ze da sie wystroic stg3 zeby byly wolne obroty...szukam potwierdzenia lub zaprzeczenia temu:confused:
Pewnie ze sie da. Robi sie wolne na 1500 i nie ma problemu:cool:
lol
w sumie stg3 fajnie brzmi :)
przeciez ci pisali ze stg3 sie nie nadaje na codzien ja wogule sie zastanawiam po co brałes stg1 trzeba było odrazu brac 2 i bys miał problem z głowy a takto wydajesz podwójnie kase
z 1,5 jak zrobisz wszystko porządnie i z głowa to 155KM i 155Nm pluje ci bez problemu
ja wogule sie zastanawiam po co brałes stg1 trzeba było odrazu brac 2 i bys miał problem z głowy a takto wydajesz podwójnie kase
poniewaz nie mialem kasy zeby zrobic porzadnie ze sprezynkami i talezykami i zakrecic troche wyzej:p
155Nm pluje ci bez problemu
...tyle Tq juz mi pluje ale jak wiesz na seikole to za malo hehhh
Pozdro
wogule sie zastanawiam po co brałes stg1 trzeba było odrazu brac 2 i bys miał problem z głowy a takto wydajesz podwójnie kase
właśnie fajnie, zobaczył jak działa stg1 w stosunku do serii teraz sprzeda stg1 dorzuci ze 2/3 stówki i zobaczy jak działa stg2 w stosunku do stg1. Jedynie strojenie zaboli, ale będzie fajne doświadczenie.
tak samo dostepne i wcale nie droższe cena ta sama
no i tu juz sie mijasz z prawda, walek Crowera masz za 310$ a Bisi 350$+ powiedzmy jak kolega pisal 100$ za "core" wiec wychodzi 450$:mad:
właśnie fajnie, zobaczył jak działa stg1 w stosunku do serii teraz sprzeda stg1 dorzuci ze 2/3 stówki i zobaczy jak działa stg2 w stosunku do stg1. Jedynie strojenie zaboli, ale będzie fajne doświadczenie.
i dlatego tym razem chcialbym takiego "doswiadczenia finansowego" uniknac z Wasza pomoca:p
Nie zapomnij, ze w moim przypadku dochodzi jeszcze kwestia kupna ARP-ow, sprezynek i talezykow...a to juz sie robi moneta nie wspominajac o ponownym strojeniu:cool:
Pozdro
NIkuś, nie da się ukryć, ze podstawą tutaj powinno być dobre doprężenie. Bez CR nie wykorzystasz zalet ostrego wałka. Ja bym został przy obecnym, włożył tłoki po szlifie z nowymi pierścieniami, dotarł, wystroił i cieszył się praktycznie nowym silnikiem, który też wypluje 150KM i będzie miał potencjał na przyszłość. Wałek możesz zmienić za rok.
I to jest chyba najlepsza rada.
a Bisi 350$+ powiedzmy jak kolega pisal 100$ za "core" wiec wychodzi 450$
Nie placi sie bisi za zadne core. kupujesz walek ktory jest robiony od podstaw a nie napawany.
Jednak level 3 bisi nadaje sie do jezdzenia na ulice ;) przetestowane.
I tak juz dawno po ptokach,bo auto bo dluuugich przebojach jest ukończone.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.