Zobacz pełną wersję : kierownica nie odbija poprawnie
no to tak:
zbieżność ustawiana jakieś 2 miesiące temu
opony OK, ciśnienie OK
wyważenie OK
jazda na wprost OK, przy hamowaniu też nie znosi jak puszcze kierownice
w październiku sprawdzane elementy zawieszenia - nie stwierdzono nieprawidłowości (znaczy nic do wymiany)
a jednak z prawoskrętu kierownica nie odbija do końca (niewiele zostaje), z lewoskretu wraca momentalnie do centralnego położenia.
jakieś pomysły, sugestie ... co mogę sam sprawdzić ? czy od razu umówić się w serwisie ?
Chyba byl kiedys taki temat - poszukaj w archiwum.
przetrzepałem wczoraj, znalazłem parę tematów, poczytałem i nic się nie dowiedziałem. we wszystkich ograniczają się odpowiedzi do zbieżności , luzów na kierownicy, geometrii, opon, ciśnienia, tulejek, sworzni ... a wszystko to wiem ze mam OK, więc poczekam jeszcze.
z prawoskrętu czyli od strony pobocza - musialeś mieć jakieś bliskie spotkanie z dziurą w drodze
zobacz jak sie mają osłony przegubów, końcówek drążka kierowniczego
na suchej nawierzchni sprawdź czy prawa opona równo jest pościerana
u mnie podobnie jest ale od strony lewej i wydaje mi sie że to końcówka drążka
no to tak:
zbieżność ustawiana jakieś 2 miesiące temu
opony OK, ciśnienie OK
wyważenie OK
jazda na wprost OK, przy hamowaniu też nie znosi jak puszcze kierownice
w październiku sprawdzane elementy zawieszenia - nie stwierdzono nieprawidłowości (znaczy nic do wymiany)
a jednak z prawoskrętu kierownica nie odbija do końca (niewiele zostaje), z lewoskretu wraca momentalnie do centralnego położenia.
jakieś pomysły, sugestie ... co mogę sam sprawdzić ? czy od razu umówić się w serwisie ?
Co to znaczy niewiele zostaje?
Czy zawsze tak jest czy przewaznie?
Wez pod uwagę ze pasy drogi sa nachylone do zewnątrz moze to ma znaczenie.
Kolejna rzecz ktora mi przychodzi do glowy to jest cos takiego co sie ustawia i nazywa sie kąt wyprzedzenia czegoś tam i odpowiada wlasnie za odbijania kierownicy.
niewiele zostaje znaczy z 2cm po obwodzie od położenia centralnego. występuje zawsze i od niedługiego czasu, kontaktu z dziura nie przypominam sobie. przy najbliższej okazji posprawdzam osłony przegubów, końcówki drążka kier., kąt wyprzedzania czegoś tam. dzięki za porady !
Witam, podepnę się bo mam podobny problem. Ostatnio przy dość gwałtownym ruszaniu z jednoczensym skrętem (np wyjazd z podporządkowanej w prawo bądź lewo) blokują mi się koła, kierownica nie odbija. Ostatnimi czasy wogóle kiepsko odbijała. Nadmieniam, że niedawno wymieniłem końcówki drążków i ustawiłem zbiażność. Ponoć mam trochę luzu na maglownicy, może to ona się kończy? Kazda informacja cenna, dzięki.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.