fakir
17-01-11, 20:35
Witajcie, mam takie pytanie co do sposobu podłączenia vtec light czyli lampki sygnalizujacej załączony zawór vtec'a.
a mianowicie, dałem minus do akumulatora, a plus bezposrednio do przewodu który jest podłączony pod zawór.
drugi koniec przewodu jest w kabinie, i jest do niego podłączona dioda LED, okrągła o srednicy ok. 5mm na 12V wiec pobór nie jest wielki.
czy takie rozwiazanie moze pozostac?
bo zalacza sie w zakresie 3-4 tys rpm.
drugie pytanie jest takie, poniewaz na poczatku posiadania auta był bardzo zauwazalny "kop" na 1 i 2 biegu, przy przekraczaniu 3800 rpm, auto wtedy dostawało dosc mocnego przyspieszenia, przy wduszeniu gazu w podloge.
wiec domyslam sie ze wtedy zalaczał sie vtec.
w miedzy czasie uszkodziłem sobie środkowy tłumik o kraweznik, a dokladniej był skorodowany, i zaczął głośniej pracować, w rurze była dziura wielkosci ok. 2 na 2 cm, dałem to do zespawania.
po tym spawaniu już nie czuć tego "kopa" przy 3800 rpm, ale auto nadal żwawo przyśpiesza. ale przynajmniej pracuje cicho
ktos pomoze w tych zagadkach?
a mianowicie, dałem minus do akumulatora, a plus bezposrednio do przewodu który jest podłączony pod zawór.
drugi koniec przewodu jest w kabinie, i jest do niego podłączona dioda LED, okrągła o srednicy ok. 5mm na 12V wiec pobór nie jest wielki.
czy takie rozwiazanie moze pozostac?
bo zalacza sie w zakresie 3-4 tys rpm.
drugie pytanie jest takie, poniewaz na poczatku posiadania auta był bardzo zauwazalny "kop" na 1 i 2 biegu, przy przekraczaniu 3800 rpm, auto wtedy dostawało dosc mocnego przyspieszenia, przy wduszeniu gazu w podloge.
wiec domyslam sie ze wtedy zalaczał sie vtec.
w miedzy czasie uszkodziłem sobie środkowy tłumik o kraweznik, a dokladniej był skorodowany, i zaczął głośniej pracować, w rurze była dziura wielkosci ok. 2 na 2 cm, dałem to do zespawania.
po tym spawaniu już nie czuć tego "kopa" przy 3800 rpm, ale auto nadal żwawo przyśpiesza. ale przynajmniej pracuje cicho
ktos pomoze w tych zagadkach?