hlt
09-01-07, 21:12
Czesc, jestem Polakiem z Litwy, dlatego moze bedzie ciezko mnie zrozumiec :)
Mam hcc 6g EJ8 d16y8(obd2a) i planuje swapa na b18c4(obd2b) z Civic'a anglika.
Samochod moj jest obd2a. Wiem ze mosze przerobic te lacza do ECU tak jak podane tutaj http://www.turbod16.com/viewtopic.php?t=3572
Mam kilka pytan:
1. W mojim hcc droty idac z ECU do silniku niemaja laczy niegaleko akumulatora ( http://www.c-speedracing.com/howto/b18cswap/pics/dsc00050.jpg ), tak jak to maja hc 5gen, a poprostu kabel idzie dalej i wszystko sie podlancza do sensorow na silniku. Silnik z anglika ma lacze obok akumulatora. Jezeli odlacze wszystkie droty od B18C4 i podlacze te ze swego hcc, czy bedzie wszystko pasowalo(oprocz IACV)?
2. Czy jest mozliwosc aby niezmieniac pompki AC i kierownicy (niexce ich odlanczac od wezykow)? Czy da sie je zamocowac na B bloku?
Dziekuje.
Mam hcc 6g EJ8 d16y8(obd2a) i planuje swapa na b18c4(obd2b) z Civic'a anglika.
Samochod moj jest obd2a. Wiem ze mosze przerobic te lacza do ECU tak jak podane tutaj http://www.turbod16.com/viewtopic.php?t=3572
Mam kilka pytan:
1. W mojim hcc droty idac z ECU do silniku niemaja laczy niegaleko akumulatora ( http://www.c-speedracing.com/howto/b18cswap/pics/dsc00050.jpg ), tak jak to maja hc 5gen, a poprostu kabel idzie dalej i wszystko sie podlancza do sensorow na silniku. Silnik z anglika ma lacze obok akumulatora. Jezeli odlacze wszystkie droty od B18C4 i podlacze te ze swego hcc, czy bedzie wszystko pasowalo(oprocz IACV)?
2. Czy jest mozliwosc aby niezmieniac pompki AC i kierownicy (niexce ich odlanczac od wezykow)? Czy da sie je zamocowac na B bloku?
Dziekuje.