PDA

Zobacz pełną wersję : Witam.Co sprawdzić po zakupie civica?



p121
14-01-11, 23:28
Witam. Mamy z dziewczyna ten problem że nie znamy sie kompletnie na autach.Ja jestem mechanikiem skuterowym i jezdrzę na zupełnie innych pojazdach typu PT i jednośladach. Kupiliśmy Hondę civic licząc bardziej na szczęście.;).
Zresztą z 92 roku autko musi mieć ileś wad, wiec sprawdzanie zgodności szyb czy kompresji w cylindrach było by raczej bezcelowe...

Co mamy teraz sprawdzić? :D

reaktor
14-01-11, 23:30
zacznij od sprawdzenia czy jeżdzi

reszta wyjdzie w trakcie

Kamil 87
14-01-11, 23:41
zacznij od sprawdzenia czy jeżdzi :D

Saiti
14-01-11, 23:44
Daj go do mechanika, "co się zna"

reaktor
14-01-11, 23:49
.

p121
15-01-11, 12:57
Jezdzi. Nawet mechanik był właśnie zaskoczony ze wyjechaliśmy na droge (widziałem strach w jego oczach).

Jechaliśmy z otwartymi szybami bocznymi(szkoda że przednia sie nie opuszcza);) bo był deszcz i jak coś zobaczyć w lusterkach?, nie jesteśmy przyzwyczajeni do aut...zerowa widoczność ,ale dało rade.

Ale tak już bardziej na serio i się nie śmiejcie.

- nie wiemy gdzie jest kontrolka swiateł - nic nie informuje czy są zapalone czy nie...jest tylko niebieska kontrolka od długich..
-nie wiemy gdzie są bezpieczniki.
- szukamy ksero lub PDFu z ta instrkcja do tego modelu bo inaczej to ciężko widzę...Na allegro orginał kosztuje 120zł troszkę dużo...Może ktoś ma tu taniej.
- tylne teleskopy nie trzymają,mamy kupione juz nowe ale czy nie pęknie szyba przy odkręcaniu tych śrubek?Trzeba zastosować jakieś specjalne "patenty" czy zwyczajnie odkręcić?

Dziękuję za ewentualne odpowiedzi.Pozdrawiam i jedziemy oponki zmienić.

PlushaQ
15-01-11, 13:28
1. nie ma kontrolki świateł - sygnałem, że są włączone jest to,*że podświetla się kokpit/panel/zegary - nazywaj jak chcesz.
2. bezpieczniki w kabinie są nad lewym kolanem kierowcy - trzeba się schylić i jest tam klapka do odchylenia. Druga pucha, pod maską znajduje się przy aku.