Zobacz pełn± wersję : D15Z1
Witam ostatnio miałem przykre zjawisko przejechałem jaki¶ kawałek drogi i polużniła mi sie ¶ruba z koła pasowego i na niskich obrotach mi tak jakby co¶ sie tłukło gdy dokręciłem ¶rube na kole pasowym wszystko jest OK poza jedn± rzecz± koło pasowe chodzi nie równo i mi paski piszcz± od alternatora i wspomagania czy moge z tym jezdzic czy to co¶ grożnego
przegladnij to jak najszybciej bo moze ci sie gniazdo klinu wyszcerbic i bedzie wiekszy problem bo walu latwo sie nie wymienia
trzeba to odkrecic obejrzec, jesli trzeba wymienic klin, bo mogl sie juz uszkodzic (koszt 10pln chyba w ASO,) przesmarowac gwint klejem do gwintow i zakrecic jak mocno kluczem na dlugim ramieniu
i zakrecic jak mocno kluczem na dlugim ramieniu
182 Nm
i zakrecic jak mocno kluczem na dlugim ramieniu
182 Nm
no to przeciez napisalem :D
i zakrecic jak mocno kluczem na dlugim ramieniu
182 Nm
no to przeciez napisalem :D
nie napisałes na jak długim.... :afro:
ta sruba to chyba najmocniej dokrecona sruba w aucie 182Nm albo 185Nm (w zależnosci od manuala czy haynesa)
A gdzie ten klin jest dokładnie i jak to najlepiej zrobic
nie obraz sie ale po tym pytaniu lepiej zeby zaljal sie tym mechanik. zadzwon do najblizszego ASO i zapytaj na kiedy moga ten klin zamowic i nie czekaj bo koszt jest maly a prawdopodobnie sie przyda
Ale ja chce ino wiedziec gdzie dokladnie jest ten klin czy przy kole pasowym czy gdzies na wale
miedzy walem a kolem. dokladnie osadzony jest we wpuscie na wale.
blokuje kolo na wale
Dzieki za odpowiedz najlepiej jak nie bede autem jezdził aż to zrobie no nie
dokladnie....
tak jak pisalem wczesniej uszczerbiony wpust na kole pasowym to jest maly problem bo kolo mozna wymienic ale uszczerbiony wpust na wale to juz jest wieksza robota
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.