PDA

Zobacz pełną wersję : co potrzene do zbudowania wydechu



Gajos90
11-01-11, 13:15
parę pytań.
1. ile rur, kolanek itp jest potrzebne na zbudowanie wydechu z nierdzewki w eg4 i jaka najlepie srednica wydechu?
2.jak już będę miał materiały o gdzie się udać na złożenie tego wszystkiego (tzn. gdzie najlepiej, jakiś dobry tlumikarz w wawie)?
3. ile taka operacja może mniej więcej kosztować?
z góry dziękuje za odpowiedzi
pozdro

pablo_020
11-01-11, 13:32
http://www.ipaco.pl/ wyspawanie całego wydechu kosztowała mnie 450 zł (robota+rury 2") oczywiście tłumiki były moje.

Gajos90
12-01-11, 23:06
a ile zajęła im robota??1 dzień czy na dłużej trzeba autko zostawić??

pablo_020
12-01-11, 23:09
Wstawiłem o 10 odebrałem po 7h czyli ok. 17

Saiti
13-01-11, 18:59
Z nierdzewki czy kwasówki?

pablo_020
13-01-11, 20:52
Z nierdzewki

Saiti
13-01-11, 22:50
pablo, napisz mi w jednym słowie czy jest sens inwestować w kwasówkę czy nierdzewkę? przecież jedno i drugie powinno wytrzymać.

pablo_020
13-01-11, 23:15
dlatego jest nierdzewka, a nie kwasówka.

Gajos90
13-01-11, 23:29
a ile rur i kolanek jest potrzebnych?? bo chciałbym kupic rury z forum

Saiti
14-01-11, 07:36
U mnie do całego układu z twin loopem dla bezpieczeństwa kupuję 3,8 metra do tego 10 kolanek. Tak na zaś.

Gajos90
15-01-11, 13:06
pablo_020 a czy za kolektorem masz plecionkę czy cały wydech jest na sztywno??

pablo_020
15-01-11, 13:58
Za kolektorem jest wstawiony kat sportowy, na sztwno nie jest to zespawane.
Kat łaczy się z wydechem flansza, reszta jest nastałe pospawana

Gajos90
15-01-11, 15:44
Za kolektorem jest wstawiony kat sportowy, na sztwno nie jest to zespawane.
Kat łaczy się z wydechem flansza, reszta jest nastałe pospawana

i wszystko jest ok w 100%?

Saiti
15-01-11, 23:17
Pod jakim hasłem szukać tych śrub ze sprężynkami które łączą flansze?? I czemu uważacie, że łącznik elastyczny nie ma sensu?