Zobacz pełną wersję : Średnica wydechu, nie za duża ?
Witam, mam zamiar zbudować sobie cały układ wydechowy od kolektora do końcowego na nierdzewce o średnicy 2,5''. Aktualnie mam wydech od Vti czyli niecałe 2 cale średnicy. Chodzi mi o to, czy auto nie straci na mocy mając tak wielką rurę ? Środkowy będzie na m-techu, końcowy jeszcze się zobaczy ?
Aktualnie jest D15Z6.
Jak już na pierwszej stronie nie ma to się tematu nie chce szukać ? (http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?10682-Kolektor-wydechowy-tlumik-wydech-katalizator....)
A druga sprawa że 2,5 to nawet za dużo jak na b18 wiem z własnego doświadczenia, zostań lepiej przy maks 2" bo z dołu to się w ogóle nie będzie odpychać a moment będzie 2 cyfrowy.
junior20066
11-01-11, 13:04
2,5 cala do d15z6 ?? chyba sobie zartujesz :D 2, cala to nie ktorzy maja pod turbo ... Pakuj 2 cale to jest max bo potem tylko sobie osiagi pogorszysz.
Z jakiego VTi masz ten wydech? Jak z B16 to ma 2" a jak z B18 to 1,8". 2" to MAX do 1.5 i to do tego jeszcze VTEC-E...
D15 mam do kwietnia, maja maks, bo potem będe szukał B serii. Ok dzięki za podpowiedzi.
To poczekaj z tym wydechem do kwietnia :D
Jak do B to 2,25". 2" też nie zamuli.
Jak do b-serii to pakuj 2.25' na dwóch przelotach i najtaniej wyjdzie m-tech,czasem ludziska dają do tego kolektor 4-1 2.5' jak ja np.ale 2.25'będzie spoko rozwiązaniem.
czasem ludziska dają do tego kolektor 4-1 2.5' jak ja np.ale 2.25'będzie spoko rozwiązaniem.
Nie ty jeden tak masz :D
2" do Bserii to jest seryjny wydech. 2,25 jest ciut lepsze, ale nawet na B16A1 jest potwierdzone wykresami, że dobry 2,5" działa lepiej niż 2,25. U siebie równiez mam 2,5 w A2jce i na seryjnym kolektorze wydechowym i nieodgrodzonej parówie bez nawiewu wyszlo 176KM i 16X Nm
2" do Bserii to jest seryjny wydech. 2,25 jest ciut lepsze, ale nawet na B16A1 jest potwierdzone wykresami, że dobry 2,5" działa lepiej niż 2,25. U siebie równiez mam 2,5 w A2jce i na seryjnym kolektorze wydechowym i nieodgrodzonej parówie bez nawiewu wyszlo 176KM i 16X Nm
Moim przypadkiem nie mogę się podeprzeć bo nie wiem ile było po zakupie, jednak u kolegi w b16a2 bez kata i kompletna seria wyszło 163KM, a po zmianie całego wydechu na 2,5 i założeniu parowy tylko 3KM więcej więc bym uważał z tym za dużym wydechem, mi moc co do serii poszła w górę nieznacznie ale moment już gorzej. Ale niestety reguły na to nie ma że w każdym aucie będzie tak samo.
Zamówiłem już 2 cale. Myślę, że potem jak przesiąde się z D na B to nie zauważę różnicy co do wydechu, tylko co do samego silnika, bo to aż 50 koni więcej xD
2" ci styknie no chyba że będziesz coś działał w granicach +/- 200KM to można myśleć nad większym
no tu z tymi 200KM i 2" to już chyba przesada, przykład auto świstaka, on zdaje się ma 2,5 na przelocie, a narazie ledwo co dobił do 200KM
jednak u kolegi w b16a2 bez kata i kompletna seria wyszło 163KM, a po zmianie całego wydechu na 2,5 i założeniu parowy tylko 3KM więcej więc bym uważał z tym za dużym wydechem
2,5 a 2,5" to jest róznica. Takiego czegos jak jakość wykonania nie wziales pod uwagę? Szkoda, że przykładowy wydech z janikowa za 300zł pociąlem boschką, ale byłby idealnym przykładem dlaczego tanio i większa średnica nie równa się dobrze.
Zamówiłem już 2 cale.
spoko, zmień sobie seryjny wydech na seryjny - kto Ci zabroni.
2,5 a 2,5" to jest róznica. Takiego czegos jak jakość wykonania nie wziales pod uwagę? Szkoda, że przykładowy wydech z janikowa za 300zł pociąlem boschką, ale byłby idealnym przykładem dlaczego tanio i większa średnica nie równa się dobrze.
Hm jak byś wiedział że był z janikowa, mój 2,5 też taki był, teraz 2,25 mam od nowa zrobiony i nie gięty tylko spawany, jeszcze się raz do wojtka na hamownie wybiorę i liczę na poprawę .
Panowie planuje swap silnika H22A7 do civiczka 5D jaki tam przelocik zrobić aby to hulało oczywiście będzie Dolot
Panowie planuje swap silnika H22A7 do civiczka 5D jaki tam przelocik zrobić aby to hulało oczywiście będzie Dolot
2,25
no tu z tymi 200KM i 2" to już chyba przesada, przykład auto świstaka, on zdaje się ma 2,5 na przelocie, a narazie ledwo co dobił do 200KM
to też napisałem wyraźnie że przy braku modzenia poza samą wymianą silnika 2" spokojnie styknie a nad większym rozmiarem można myśleć dopiero przy większych mocach Nie wiem czego nie zrozumiałeś :)
ile razy trzeba Wam jeszcze napisac, ze 2" w przypadku Bserii to nie jest tuningowy rozmiar tylko SERIA, TOTALNA SERIA! Chlopak ma spawac wydech za tysiac zlotych z plusem, zeby miec seryjna moc?
Fawor szkoda Twoich nerwów ;) Każdy kto dłubał b16/b18 wie że rozwojowo i porządnie to 2,5".
i właśnie to miałem na myśli pisząc o aucie świstaka
Moge potwierdzić słowa Fawora. U mnie wydech 2.5" na 2 tłumikach, krótki nieodgrodzony dolot i 177km/164nm w a2. Wg mnie 2 cale to mało jak na b serie.
podzielam zdanie ze 2,5 cala do B to bardzo dobre rozwiazanie, spotkalem sie z kilkoma autami ktore na samym kolektorze z 2,5'' na wyjsciu i wydechem 2,5 '' + short ram czy cai mialy po dobre 20KM wiecej, z reszta sam mialem tak w moim b18 i bylo rewelacyjnie
Faktycznie, na hamowni to przyrost daje, jednak ja jak miałem takie 2,5 to auto od dołu nie jechało tak ładnie jak na 2,25 ale jak mówiłem pojadę na hamownie i zobaczymy co się zmieniło, konkretnie na tym samym aucie tylko rury zmienione z 2,5 na 2,25 .
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.