Zobacz pełną wersję : D15B2 -> ... ?
Witam,
po pierwsze chcialem sie przywitac, poniewaz jest to moj pierwszy post tutaj :) ale przejdzmy do rzeczy. Okolo 2 miesiecy temu kupilem sobie civa 5ta generacje z silnikiem D15B2. Dlugo zastanawialem sie nad tym wyborem poniewaz jasne jest, ze jak Honda to V-TEC :) ale niestety wszystkie V-TEC'i jakie dane mi bylo ogladac przed zakupem auta nie nadawaly sie do niczego :| Ale do czego zmierzam, chcialbym cos zrobic ze swoim silnikiem , zeby dodac mu troche mocy. Czytalem topici zarowno o modzie nevady jak i inne ale tak naprawde nie wiem co w sytuacji auta zupelnie seryjnego jest najlepszym pod wzgledem 'cena -> przyrost mocy' rozwiazaniem. Moj silnik ma przejechane ~165000 km jezdzi na polsyntetyku. Kazda rada/uwaga jest mile widziana :D Z gory dzieki :)
aaa i jeszcze jedno, gdzie najlepiej kupowac / skad sprowadzac potrzebna czesci ? Bo przypuszczam, ze samo kompletowanie potrzebnego zlomu troche czasu mi zajmie :}
przeróbka nevady = najtaniej i najwiecej daje.
W zaleznosci od tego gdzie mieszkasz, stad najlepiej brac czesci. Ale niestety nie raczyles uzupelnic swojego profilu, miedzy innymi gdzie mieszkasz, jakiej plci jestes (moze zadnej ;) ) wiec narazie nie pomoge.
najchetniej okolice lodzi, ale moge po nie jechac wlasciwie w kazde miejsce w polsce pod warunkiem, ze na 100% je tam dostane ;)
powiem szczerze, ze niewiem czego oczekujesz - czytałeś jakie są możliwości
d15b2 -> d15b7
lub dalej głowica i cała góra + kolektory d16z6 , mozesz tez dorzucic pierscienie od zc.
Calosc rozbija sie o Twoje mozliwosci finansowe i czasowe
czasowo nie ma w zasadzie problemu, kwestia jest raczej ile to wyniesie :) poki co poczekam, moze LIO jakies punkty zaopatrzeniowe ;) poda wtedy zorientuje sie na co mnie stac i ewentualnie jeszcze Wam potruje na ten temat :)
dolot i wydech i jezdzi juz calkiem przyzwoicie :D
a potem bym robil jakies trudniejsze rzezby typu przerobka na d15b7 itp.
jaki dolot jaki wydech ? :) zdam sie zupelnie na Was bo generalnie chyba nikt sie lepiej nie zna niz ludzie ktorzy to robili :)
jakis stozek z dolotem i jakis wydech, jaki dokladnie to ci powiedza w jakiejs firmie gdzie robia wydechy. Ja mam seryjny wydech bez tlumika koncowego i stozek z dolotem i jest bardzo duza roznica w stosunku do serii. :twisted:
Javo... ta roznica - zmierzona jest? ;]
U mnie np. +5PS Wykres mogę zapodać :)
przeróbka nevady = najtaniej i najwiecej daje.
Niestety przeróbka nevady nic mu nie da bo on ma 5gen... i sa pewne róznice . . .
Zostaje tylko mod b2 -> b7 (który cenowo wypada podobnie)
Najprostrza przerobka to dolot i wydech, tak jak mowi javo, przyczym da mysle wiecej niz np zmiana glowicy czy MPI,
Dolot robisz w zaleznosci od mozliwosci finansowych, kwasowka lub PCV
Kolektor tak samo, jak masz kase to kupujesz jakis sportowy np z USA lub robisz Customa ( koniecznie u kogos sprawdzonego) albo jak kasy nie masz to kupujesz seryjny kolektor z d16a9.
Dalej reszta wydechu, jakies sportowe tlumiki, ewentualeni wieksza srednica rurek.
Koszty wychodza w opcji minimum w granicach 800plnow (dolt , kolektor, tlumik(i))
Javo... ta roznica - zmierzona jest? ;]
No w sumie nie... :oops: ;)
Na hamownie to nie bede lecial bo mi szkoda kasy ale zmierze sie na Gtechy i dam znac. Ale czuc ze jest roznica... Nawet pasazerowie to czuja... :D
Niestety przeróbka nevady nic mu nie da bo on ma 5gen... i sa pewne róznice . . .
Zostaje tylko mod b2 -> b7 (który cenowo wypada podobnie)
moglbys sprecyzowac na czym polegaja te roznice ? i cokolwiek napisac na temat moda ktory proponujesz ? albo chociaz jakas linka :)
Najprostrza przerobka to dolot i wydech, tak jak mowi javo, przyczym da mysle wiecej niz np zmiana glowicy czy MPI,
Dolot robisz w zaleznosci od mozliwosci finansowych, kwasowka lub PCV
Kolektor tak samo, jak masz kase to kupujesz jakis sportowy np z USA lub robisz Customa ( koniecznie u kogos sprawdzonego) albo jak kasy nie masz to kupujesz seryjny kolektor z d16a9.
Dalej reszta wydechu, jakies sportowe tlumiki, ewentualeni wieksza srednica rurek.
Koszty wychodza w opcji minimum w granicach 800plnow (dolt , kolektor, tlumik(i))
chyba najlepiej bedzie w takim razie jak w tym przypadku zdam sie na specjalistow i podjade do zastecu. Chyba, ze jakis wlasciciel 5tej generacji z D15B2 ma jakies sprawdzone rozwiazania i zechce sie podzielic :)
[ Dodano: Sro 20 Kwi, 2005 ]
aaa i jeszcze jedno, myslicie, ze oplaca sie polowac na fotele od del sol'a , prelude'a czy poprostu civ'a , czy lepiej obszyc te co mam ? moze ktos to robil i wie jak to sie finansowo prezentuje ? musze cos zrobic bo poprzedni wlasciciel chyba traktowal fotel pasazera jak popielniczke i powypalal mase dziur :|
wotson_crx
20-04-05, 09:45
ja nie mam 5gen ale mam crxa z d15b2 z góra d16z6 lada dzien powinien byc odpalony
jest tak
doł d15b2
głowica d16z6
sprzegło d16z5 crx 2 walki
skrzynia d16a6
komp d16z6
aparat zaplonowy z mocna cewa d16z6
wiazke musisz miec od d16z6 ja nie mam i komp podlanczany jest na krotko nie na wtyczki
uszczelka pod glowice d16y8
wtryski d16z5
sterowanie v-teciem w zaleznosci od obrotow
przerobiony komp i mapy
kasy wyszlo troche i jest roboty przy kablach ale mam nadzieje ze sie oplaci lada dzien bedzie odpalony nie bedzie mi dane sprawdzic ile bedzie mial na poczatek bo zrobilem remont dolu i musze go dotrzec ale jak dotre to nie omieszkam sie pochwalic wykresem
pozdro
Mam fotele od CRXa jak chcesz. 8) Reszta na GG albo PW.
Mam fotele od CRXa jak chcesz. 8) Reszta na GG albo PW.
okej jak wroce z uczelni odezwe sie :) (masz jakies fotki ? )
ja nie mam 5gen ale mam crxa z d15b2 z góra d16z6 lada dzien powinien byc odpalony
[...]
kasy wyszlo troche i jest roboty przy kablach ale mam nadzieje ze sie oplaci lada dzien bedzie odpalony nie bedzie mi dane sprawdzic ile bedzie mial na poczatek bo zrobilem remont dolu i musze go dotrzec ale jak dotre to nie omieszkam sie pochwalic wykresem
pozdro
odpowiedz na wiadomosc na pw ;) bo rozumiem ze nie chcesz na public mowic ile to wynioslo :)
wotson_crx
22-04-05, 20:38
odpowiedzialem na meila cichemu
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.