Zobacz pełną wersję : podmianka piast
kto mi powie czy łożysko i piasta przód i piasta tył z łożyskiem od EG6 / EG5 podejdzie do zwrotnicy/wahacza od MC2 ?? cel mam taki aby przejsc z 4x114,3 na 4x100 i jakie wtedy tarcze hamulcowe szukać?? od MG ZR podejdą?? chyba że macie jakaś tańszą propozycję :) na taką konwersję ;)
byla mowa o tym ze tyl to tylko 260mm z EP3, ale to zalezy, bo jesli chcesz jakos tak wykminic zeby bylo 240 nadal, to ciezko bedzie ;)
nie wiem czy dobrze przeczytałeś.... przeczytaj jeszcze raz :p bo to mi niewiele pomogło :/ chcę wiedzieć czy mogę zaadaptować łozyska i piasty od EG5/6 przód tył do zwrotnic,wahaczy przód tył od MC2 ?? żeby przejść z 4x114,3 na 4x100 z możliwością montażu zacisków od MC2 i tarcz hamulcowych 282 / 262 ( od czego ?? )
tarcze mozesz zostawic bo otwory jakis tokarz ci zrobi nowe (albo od mg zr), ja kiedys tez o tym myslalem w VIgen ale na razie projekt upadl bo kupilem fele 4x114
z przodu lozyska sa zamienne, polosie pasuja w obie piasty (4x100 i 4x114) wiec przod jak najbardziej powinno sie udac tak zrobic (mowa o VIgen bo tym sie interesowalem)
co do tylu to nie wiem bo nie chce mi sie sciagac swoich piast, trzeba by zmierzyc czy lozysko tylne ma taka sama srednice wewnetrzna i szerokosc
no wlasnie wg katalogu IC to przód bez problemu powinien pasowac, z tyłem różnie bo w katalogu wychodzą 2 rodzaje piast jak dobrze pamietam.. myslalem jeszcze czy da rade nawiercic w piaście otwory pod 4x100 i wtedy z tarczami kombinowac tylko czy taki zabieg nie osłabi piasty?:confused:
z tylu masz rozne piasty bo jest piasta z lozyskiem jako jeden element i 4x100 bedzie inny od tarcz i od bebnow nie mowiac o 4x114
nie wiem czy bedziesz mial wystarczajaco duzo miejsca w piascie na nowe otwory
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.