Zobacz pełną wersję : Jakie sprzęgło wybrać do b18?
Witam pomału się przymierzam do wymiany kompletnego sprzęgła i ma kilka opcji do wyboru.
Może zaznaczę że śmigam autkiem na co dzień i mój zakres modyfikacji na razie objął dolot i kompletny układ wydechowy i prócz wymiany ssaka i strojenia już chyba nie będzie się działo.
Zastanawiałem się nad zakupem jakiegoś seryjnego zamiennika exedy bądz aisin i wzmocnieniu samej tarczy by Radzikowski.
Czy to jest dobre rozwiązanie w rozsądnych pieniądzach?
Dawno nic na ten temat nie przeczytałem a jak jest już jakiś temat to proszę o link.
Dzięki z góry.
Ja osobiście przy zmianie skrzyni i podobnych modach wybieram oem exedy a to ma mi niby ogarnąć jeszcze lekki zamach , chyba że fundusze jakieś będą większe wtedy stage one, ale ponoć oem exedy daje radę.
Kurcze Radzikowski za cenę zbliżoną do exedy zregeneruje i wzmocni moje seryjne sprzęgło daje także gwarancję na 100tyś.
Liczę na opinię kogoś kto właśnie taką opcję wybrał bo ja się jeszcze nie spotkałem z tego typu naprawą.
Ja wiem że nowy komplet exedy można mieć za ~700-800zl a stage one 1100-1200zl nie wiem za ile będziesz miał ta regeneracje i czy się opłaca, ale u mnie wchodzi w grę nowy komplet bo chce dać auto na warsztat i wciągu dnia wszystko mieć wszystko wymienione, oczywiście moje obecne sprzęgło dobrze się spisuje, ale wole dać od razu nowe.
a jest duza roznica w tym sprzegle exedy oem a stage1? czy to oem tez sobie radzi?
Powinno sobie poradzić, stage one ma mocniejszy docisk oraz jest chyba organiczne.
czyli lepiej dolozyc te 300zl wiecej i miec mocniejsze sprzeglo :) pytam bo pewnie i mnie taka przyjemnosc bedzie niedlug czekala :D
Teoretycznie jeszcze może się przydać jak by się zachciało jakiś kompresor założyć.
Generalnie aby poprawić sprawność sprzęgła trzeba wzmocnić docisk,stage 1 ma o ok 30% mocniejszy i organiczną tarczę a czy się opłaca zaczynam się zastanawiać bo Radzikowski za kompletną regenerację i wzmocnienie docisku za żądał ok.1000zł!
I co teraz,skoro nówka exedy jest do wyjęcia w podobnej cenie to czy warto się bawić w takie regeneracje i wzmacnianie,spotkałem się także z opinią iż wystarczy tylko wzmocnić tarczę a docisk pozostawić seryjny.
Kurcze sporo posiadaczy b-serii miało pewnie stanęła przed podobnym wyborem...
zaczynam się zastanawiać bo Radzikowski za kompletną regenerację i wzmocnienie docisku za żądał ok.1000zł!
I co teraz,skoro nówka exedy jest do wyjęcia w podobnej cenie
Tylko w komplecie exedy masz jeszcze łożysko a po regeneracji raczej nie. Dla mnie liczy się to że idę do mechanika z kartonem części i góra 2 dni odbieram auto, a tak bym musiał wysyłać swoje lub szukać drugiego i później odsprzedawać, szkoda zachodu ale jak kto woli.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.