Zrogi
09-01-11, 20:42
Cześć
Przyszedł czas na wymianę chłodnicy. 13 lat zrobiło swoje i po dotknięciu aluminiowych blaszek przy radiatorze kruszyły się do tego pojawiła się nieszczelność - wiec wymiana. Chłodnica zamówiona - zamiennik. Zdjąłem starą, zdjąłem wentylator przymierzam do nowej pasuje wszystko elegancko. Zakręcone na samochodzie przewody zakładam płyn leję odpalam wszytko gitarka bańki lecą układ się odpowietrza - myślę już czas na browara żeby uczcić kawał dobrej roboty i nową chłodnicę. silnik zagrzał się zakręcam korek. Jakie było moje zdziwienie że korek nie pasuje. Teraz do rzeczy czy są dwa rodzaje korków? - Płytsze i głębsze. Ja kupiłem z płytszym :mad:Kurcze rozmiar zewnętrzny ten sam wszystkie śruby pasują a tu korek inny. Przestroga dla Was sprawdzajcie wszytko łącznie z korkiem bo potem są jaja. :mad:
Przyszedł czas na wymianę chłodnicy. 13 lat zrobiło swoje i po dotknięciu aluminiowych blaszek przy radiatorze kruszyły się do tego pojawiła się nieszczelność - wiec wymiana. Chłodnica zamówiona - zamiennik. Zdjąłem starą, zdjąłem wentylator przymierzam do nowej pasuje wszystko elegancko. Zakręcone na samochodzie przewody zakładam płyn leję odpalam wszytko gitarka bańki lecą układ się odpowietrza - myślę już czas na browara żeby uczcić kawał dobrej roboty i nową chłodnicę. silnik zagrzał się zakręcam korek. Jakie było moje zdziwienie że korek nie pasuje. Teraz do rzeczy czy są dwa rodzaje korków? - Płytsze i głębsze. Ja kupiłem z płytszym :mad:Kurcze rozmiar zewnętrzny ten sam wszystkie śruby pasują a tu korek inny. Przestroga dla Was sprawdzajcie wszytko łącznie z korkiem bo potem są jaja. :mad: