Zobacz pełną wersję : Po kilkudniowym postoju przez 15-20 sekund dymi na niebiesko
Witajcie czego to może być wina ? W sensie na co się mam szykować :(
Auto stoi od środy nieużywane, dziś odpalam a tu patrzę leci niebiesko, przez jakieś 15s, jadę jest normalnie. Gaszę i zostawiam na godzinę odpalam, jade jest OK. Później znów odpalam i jadę i znów jest OK.
o co kaman ?
co do dymienia na postoju to normalnie tylko jasny jak wszystkie inne auta, przy przegazówce do 5k nic, do odcinki jutro sprawdzę.
Najprawdopodobniej w czasie postoju olej kapie przez uszczelniacze zaworowe, też tak miałem.
oleju do tej pory było jakieś 1L na 10000, ostatnio niestety z podwodu kilku wycieków przez uszczelkę pokrywy i miski trochę więcej
Pyrek
po wymianie uszczelniaczy przestało ?
jak bedziesz wymieniał uszczelniacze to i pierscienie tez przydało by się i nowa uszczlkę na głwoice czyli generalnie mały remont + ew panewki jak bede zmaltretowane
zapraszam do tematu
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?97383-Remont-pod-dopr%EA%BFenie-D16Z6-jakie-graty
oleju do tej pory było jakieś 1L na 10000, ostatnio niestety z podwodu kilku wycieków przez uszczelkę pokrywy i miski trochę więcej
?
Chyba sam siebie oszukujesz
przez te uszczelki może wyprawawć minimalna ilość
nie liczył bym na to że tamtędy ucieka
ad 1 tylko że uszczelniaczę mogę wymienić bez zdjęcia głowy (czyli mniejsze koszta) a pierścionki itp to już niestety głowa out i koszta do kwadratu
ad 2 to o tym piciu oleju było do tej pory (ten 1/10000), właśnie przez te uszczelki i prawdopodobnie przez uszczelniacze teraz jest większe
ad 3 co do minimalnych ilości to powiem tak, miskę od spodu mam w kroplach :/
przez te uszczelki może wyprawawć minimalna ilość
zależy jaki wyciek, jednemu się poci innemu sączy
jasiek09 - dokładnie, u mnie to się pociło, ale z rok temu :)
reaktor - kiedy byś graty ściągał ?
uszczelniacze zaworowe będę zamawiał na dniach póki jest aukcja , tylko nie wiem czy pasuja do A8 musisz sprawdzic
pierścienie to tez nie problem
:confused: jest to wina najprawdopodobniej uszczelniaczy bo raczej nic innego nie przychodzi mi na myśl
no mam taką nadzieję że to tylko one padły.
reaktor - to jest nr moich uszczelniaczy oem 12211-PM7-003 12211-PM7-004, niestety na ebay ich niewidzę, jeśli byś zamawiał to możesz zapytać tą osobę od której będziesz brał czy może załatwić też i moje ?
Panowie, pewnie sobie zafunduję te uszczelniacze i teraz pytanie, bo czytam czytam i jedni to drudzy tamto.
opcja 1 http://moto.allegro.pl/uszczelniacze-zaworowe-honda-civic-accord-zaworow-i1397410989.html -> warte to czegoś ?
opcja 2 ewentualnie NOK (podobno czasem jest jako OEM) ?
opcja 3 jak zawsze OEM najlepszy ?
U mnie później okazało się że dół też leży i zrobiłem swapa, zanim weźmiesz się za uszczelniacze sprawdź ciśnienie na cylindrach dla pewności. Co do wyboru gumek to OEM.
nic to eni da za olej odpowiedzialen sa inne pierscienie niz za kompresje
:( no to panowie krótka piłka, bawić się w te uszczelniacze czy nie. Jak sprawdzić czy pierścienie są jeszcze okej ?
nie rozbierzesz nie sprawdzisz
pojezdzij azi nie zacznie solidnie brac oleju wtedy zrobisz konkretny remont i tyle
niebędę robił remontu 20 letniego silnika za 2k, wolałbym już b serię wsadzać i ją dłubać
Wszystko zależy od tego czy dysponujesz odpowiednią ilością pieniędzy:)
Jak masz zajawkę i lubisz ten samochód to pakuj z6 albo a2 bądz c4,koszta większe niż przy wymianie uszczelniaczy ale za to jaki banan:)
no na z6 to chyba praktycznie jeśli chodzi o osiągi to krok w tył :)
ale nijus dzisiejszy jest taki że auto znów stało dokładnie tyle dni ile ostatnio nieruszane, i dymka żadnego nie było :) - dziwne
Spoko przeoczyłem fakt iż A8 to dohc,chyba przeczytałem y8 i zasugerowałem coś podobnego i droższą alternatywę czyli b-serię;)
Jak nie dymi to jeszcze polata,zdążysz się jeszcze zastanowić którą opcję wybrać,
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.