Zobacz pełną wersję : KYB ultra sr czy MTS Ta-technix??
Mam pytanko chce kupic amorki tylko teraz pytanie ktore sa twardsze KYB czy te z allegro MTS itd??
Kto ma takie cos moze sie wypowiedziec..??
MTS \ ta na przód jest dosyć miękki .
MTS na przód nie jest betonem ale za spejcalnie miękkie też nie są... tak czy siak pracują lepiej niż tylne amory MTS;
O ile z przednich amorów jak na 'chińczyka' jestem zadowolony (sposób pracy) to z tylnych MTS już nie;
A z tych dwóch to bez wachania brałbym KYB...
Będą lepsze;
Chodzi Mi tylko o twardos bo mam kolo 205 i na zakretachprzy mocno skreconych kolach wyrywa Mi kołki od nadkoli..Tak wiec chyba kupie KYB ..
Bierz Kayabe, zawieszenie ma działać, denne chinole nie działają :p
Wojtec12345678
10-01-11, 21:12
A czemu nie Koni sport z regulacją twardości?
Pewnie kwestia ceny. MTS są najtańsze na rynku.
Jak narazie mam inne wydatki niz zaplacic 2 tysiace za koniacza..Dokładnie jak kolega mowi kwestia ceny..Ok mozna zamknac temat;))
Pozdrawiam wszystkich;)
podłączam się do tematu, bo chce kupic amory kyb ultra sr a mam już spręzyny eibacha ok -35mm. Mam pytanie - może ktoś jeździ na tych amortyzatorach i mogłby napisać coś więcej niż poprzednicy? Z góry dzięki
mam techniki i sa ok ale z tylu bym sprezyny zmienil na twardsze, bo jak wsiadly 2 laski na tyl + do kufra weszly bagaze to opony zdarly mi nadkola na rantach i musialm przesiasc sie do normalnego wozu ;) jak to mowia 'baba z wozu koniom lzej'
bo jak wsiadly 2 laski na tyl + do kufra weszly bagaze to opony zdarly mi nadkola na rantach
fak po takiej akcji bym sie nie zastanawiał i wywalil to zawieszenie w cholere...
Bierz kyb ultra sr
dopisze ze nadkola z tylu. ogolnie tyl za miekki bo 2 osoby do tylu to tez zalezy jakie. ale jak w 2 osoby sie jezdzi to super jest.
U mnie MTS'y talerzyk na dole + miękkie Eibachy Pro-kit, koła 195/50, 7x15" felga, ET37;
W aucie 5 osób (5 chłopa, nie tak dzierlatki) i zero dźwięków ocierania opon o nadkola;
Choć zrobiłem tak tylko jakieś 2-3km autem;
Ale przy zjeżdżaniu z lekkiego krawężnika na drogę też nic;
ja sie tym tak interesuję bo na seryjnych amorach i sprezynach obnizanych to sie jeździ jak na kołkach...już mają duży przebioeg i muszę je powoli zmieniac, stad moije pytanie o opinie na temat tych dwoch amorów ;)
U nas w domu Sitlo jeździ na zwykłych KYB excel-g + Eibachy i zestawik przyjemny, prowadzi się pewnie; A auto wciąż wysoce komfortowe;
Na Ultra sr musi być jeszcze lepiej;
A powiedzcie o co chodzi dokładniej z tą twardością? Zaczyna mnie to nurtować.
Ja sobie twardość zawsze wyobrażałem jako po prostu komfort jazdy. A ma to wpływ na wychylenia nadwozia w zakrętach, przy hamowaniu itp?
raczej twardosc to nie komfort:p im twardze zawieszenie tym mniej przod zanurkuje przy hamowaniu tym mniej sie podniesie przy przyspieszaniu na zakretach bedzie jak gokart a nie jak łódka
no chodziło mi oczywiście o to, że poziom twardości odpowiada za komfort jazdy :) Dobra, czyli miałem dobre wyobrażenie ;)
a słuchajcie, czy na tych kayaba ultra sr samochod bardziej siądzie gdy założe na nie te spręzyny eibacha niz na seryjnych amorach i tych spreżynach? chyba nie...?bo on ma tylko skrocony skok
czy na tych kayaba ultra sr samochod bardziej siądzie gdy założe na nie te spręzyny eibacha
Nie , gniazda mają na tej samej wysokości co w oem.
ale wkoncu amortyzator bedzie pracowal w swojej optymalnej pozycji i poczujesz roznice w jezdzie
jeszcze jedno pytanie mam związane z tymi amorami - czy do nich sie zakłada normalne odboje czy sa jakies inne trochę do amortyzatorów o skróconym skoku?
Zakłada normalne (o ile producent nie dostarcza własnych);
Jeżeli w zestawie nie ma to sugerowałbym osobno zakup nowych a nie pakowanie tych co są w aucie (na przykładzie samego siebie, gdzie odboje wsadziłem te co były stare i... jest głośno);
a jaka jest cena tych odboji? bo nie znalazłem, tego na allegro chociazby...;/ no jak cos to bym nowe dawał zeby nie zakladac potem znowu? w jakim sensie głośno serwal?
Nie , gniazda mają na tej samej wysokości co w oem.
ale MTSy maja pierścień regulujący osadzenie gniazda,wiec rozumiem,ze jakiś zakres regulacji gleby przy tych amorach jest?
ale MTSy maja pierścień regulujący osadzenie gniazda,wiec rozumiem,ze jakiś zakres regulacji gleby przy tych amorach jest?
No MTSy tak przód 4 albo 5 rowków tył 3 rowki więc zakres jest .
Nie , gniazda mają na tej samej wysokości co w oem.
ale MTSy maja pierścień regulujący osadzenie gniazda,wiec rozumiem,ze jakiś zakres regulacji gleby przy tych amorach jest?
to co And84 odnosiło się do amortyzatorów KYB Ultra SR - chodziło mu o to, że mają gniazda na tej sameyj wysokości w porównaniu do OEM. W KYB nie ma możliwości regulacji, w mts-ach jest.
Mniejsza o regulacje jak sie ma twardosc miedzy tymi 2 amortyzatorami? ! !
ja się pytałem kilku osób odnośnie kyb i powiedzili, że bardzo fajnie się na tym jeździ. Mowili, że zostało jeszcze trochę komfortu i jest dosyć sztywno ze spręzynami eibacha. Amorki ładnie wybieraja nierówności a z kolei w zakrętach auto trzyma sie lepiej drogi. Co do mtsów to mi 99% ludzi je odradziło. Powiedzieli, że nie ma sensu tego kupowac. Kolega, który jechał honda z gwintem ta technix (podobna klasa produktu co mts) powiedział, że równie dobrze można by tam wstawić kołki zamiast amortyzatorów. To samo potwierdził drugi, a obaj mają co do tego pojęcie...poza tym pytałem dwóch osób, które startują w kjs-ach itp i powiedzieli, że kyb ultra sr na warunki codzienne i do szybszej jazdy na drodze będą bardzo dobre. To tyle z opinii które zdobyłem. Trzeba wziąc, że każdy może wymagac czego innego i każdego co innego będzie zadowalało.
Nie mam zamiaru jezdzic na tor, bedzie to normalna jazda codzienna nieco szybsza..
no to mi wszyscy mowili, że te ultra sr do takiej jazdy będa idealne. Jeszcze lepsze były by kayaba agx no ale są tez drozsze
hej - a jak reguluje się osadzenie tego gniazda w MTS'ach ? ten pierścień trzeba jakoś wyjąc i przełożyć w niższe rowki ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.