Zobacz pełną wersję : Help Brak iskry!!! na swiecach
Witam wszystkich i mam nadzieje ze ktorys z was mi pozmoze otoz to jechalem sobie dzisiaj i wszystko bylo normalnie zatrzymalem sie i za jakies 5 minut chcialem znowu odpalic auto i sie nie dalo po chwili okazalo sie ze odpalil jednak chcialem dojechac na stacje benzynowa i zgasl mi na srodku drogi scholowalem go do garazu i okazuje sie ze niemam iskry na swiecach jak sprawdzic czy dochodzi prad do aparatu zaplonowego Honda civic 1.5 16 v 92 rok PILNE
Diagnoza 99,9% modul zaplonowy
a jak ja moge sprawdzic ten modul???
dorwi kogos z takim samym aparatem zaplonowym przeloz...i sprawdz jak odapli to 99,9% ze modul,ale z objawow co opisales to wynika modul..u mnie bylo identycznie
jeszcze jedno niektorzy mowia mi ze to komputer jest taka mozliwos ????
a ten modul to chodzi o caly aparat zaplonowy ????
A ja uważam, że na 99,9% cewka zapłonowa ponieważ u mnie było podobnie i wszyscy mówili, że moduła a jedna cewka padła.
Te elemnety znajdują się w aparacie zapłonowym należy zdjąć kopułkę odkręcić palec rozdzielacz i będzie dostęp.
99.9%moduł przerabiałem ten temat 2 tygodnie temu-zgasłą i brak uskry-założyłem 2 aparat i smigam.
czy cewka mozna to sprawdzic tak ze zdejmujesz obudowe aparatu i w sprezynke co wystaje z cewki wkladamy drucik(np cyne bo jest plastyczna) a drugi koniec przykladamy do dekla, i krecimy rozrusznikiem i wtedy widzimy czy jest iskra na tym druciku... dobrz eto powiedzialem???bo juz nie pamietam jak to szlo
jeszcze fajnie by bylo jakby ktos mi napisal jak sie rozbiera aparat sciagam kopulke i niemam pojecia jak sciagnac takie smigielko rozdzielacza
jeszcze fajnie by bylo jakby ktos mi napisal jak sie rozbiera aparat sciagam kopulke i niemam pojecia jak sciagnac takie smigielko rozdzielacza
wrzuć 4 bieg i przepchnij troszeczkę auto żeby sie palec obrócił i ukaże się tobie śruba którą należy odkręcić i zdjąć palec rozdzielacza "śmigiełko" :D
aparat zapłonowyTEC (http://img208.imageshack.us/my.php?image=aparatzaponowyix3.jpg)
sprawdzalem ta cewke w taki sposob jak podales i niema iskry to jaka bedzie teraz wasza diagnoza CEwka!!!???? i odrazu dzieki za pomoc wszystkim
cewke sie sprawdza mierzac rezystancje na jej obwodach, wartosci prawidlowe masz podane w manualu, jesli beda zgodne to do wymiany modul, sam modlul mozesz sprawdzic tylko podmieniajac na jakis inny.
hehehe mam identyczna sytuacje i tez najpierw podejrzewalem cewke, pojechalem i kupilem nowa w intercarsie (po znizce naszej klubowej 104zl), zlozylem i okazalo sie ze dalej nie pali....no i dupa!jednak modul zaplonowy. w moim aparacie siedzial sobie modul OKI, ktore to bardzo czesto padaly. mechanik sw. krzysiek od hond mial akurat sprawny modul hitachi, zapodalismy go i teraz autko znowu smiga.nowa cewke udalo mi sie zwrocic( nie obylo sie bez malych problemow z tym bo to element elektroniczny)
a czy wie ktos jaki opor powinna miec cewka zaplonowa ???? niewiem gdzie tego szukac i jeszcze jedno jak ma ktos manuala po polsku to bym byl wdzieczny pozdro dla wszystkich
a czy wie ktos jaki opor powinna miec cewka zaplonowa ???? niewiem gdzie tego szukac i jeszcze jedno jak ma ktos manuala po polsku to bym byl wdzieczny pozdro dla wszystkich
Cewka zapłonowa:
Rezystancja uzwojenia pierwotnego:
silnik D13B2............................................. ........0,5 do 0,7 OHMA
silniki D15B2, D15B7, D15Z1 oraz D16Z6............0,6 do 0,7 OHMA
Rezystancja uzwojenia wtórnego:
silnik D13B2............................................. ........4,4 do 21,6 OHMA
silniki D15B2, D15B7, D15Z1 oraz D16Z6............3,2 do 19,8 OHMA
Rezystancja modułu sterowania zapłonu...............1,1 do 3,3 Kohma
Pozdr
dzieki panowie wsadzilem nowy modul za 138 zl i smigam tylko mowili mi w sklepie ze wymienia sie para modul z cewka co wy na to??? pozdro
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.