DobekBdg
08-01-11, 11:44
Witam. Ostatnio zrobilem u siebie Mini me w 5Gen na graty z6 oraz przerobilem wiazke na obd1 z OBD0 poprzez stworzenie przejsciowki i dolozenie kabli do vitka
mam przelozyc teraz ten silnik do kumpla samochodu 6gen d14a2 i pojawiaja sie schody poniewaz tam jest wiazka na obd2 i trzeba by ja wywalic bo ma innaczej wtryski oraz inna kosc aparatu zapl
moje pytanie brzmi:
czy pakowac wiazke obd1 i ecu p28 ( jakie problemy mnie napotkaja ile jest przerabiania itp) ale moja odpada bo ori jest obd0 wiec bym musial tak czy siak dawac inna
lub czy nie dac wiazki calej silnikowej i kabinowej od d16y8 + ecu do tego czy moze jest tak ze nawet nie musze zmieniac kabinowej tylko silnikowa na d16y8 ????
wiem ze te ecu mialy immo ale to mozna usunac
prosze o jakas dobra rade :)
mam przelozyc teraz ten silnik do kumpla samochodu 6gen d14a2 i pojawiaja sie schody poniewaz tam jest wiazka na obd2 i trzeba by ja wywalic bo ma innaczej wtryski oraz inna kosc aparatu zapl
moje pytanie brzmi:
czy pakowac wiazke obd1 i ecu p28 ( jakie problemy mnie napotkaja ile jest przerabiania itp) ale moja odpada bo ori jest obd0 wiec bym musial tak czy siak dawac inna
lub czy nie dac wiazki calej silnikowej i kabinowej od d16y8 + ecu do tego czy moze jest tak ze nawet nie musze zmieniac kabinowej tylko silnikowa na d16y8 ????
wiem ze te ecu mialy immo ale to mozna usunac
prosze o jakas dobra rade :)