Zobacz pełną wersję : B16a2 Turbo 160=>300=>500
Witam mam zamiar uturbic del sola z silniczkiem b16a2 i najpierw zrobic setup na 300km i za pół roku na 500km(slyszalem ze na dartonach jest to mozliwe prawda?) i dlatego pytam co kupic na początku zabawy zeby potem nie wydawac wiecej kasy. tzn niewiem np czy kupic juz turbinke pod 500km i jezdzic na niskim doladowaniu itp prosił bym o odpowiedzi co kupić i ile by mnie to wyniosło
Z góry dzieki za odpowiedzi.
Kase mam więc bez glupich odpowiedzi proszę :)
Sam tego i tak nie zrobisz, więc od razu na twoim miejscu skierowałbym się do jakiegoś tunera. Chociażby do SSG.
po co Ci 500km w fwd, żeby palić laka na 5 biegu?
kristico86
08-01-11, 00:04
SSG ??? what for aby fura stała rok w garage??? no way!!!!!!!!!!! lepiej do pro turbo !!!!
Jak chcesz robić 500 to kupować wszystko docelowo i wystroić na niższym booscie. Zatulejowany blok + głowica z kilkoma modami + GT35 albo jakis BorgWarner i wszystko sie da :) Nie bede sie juz lansował u kogo :p
junior20066
08-01-11, 01:23
zacznij od podstaw zakuj cały silnik,tuleje darton yjesli chcesz miec te 500 koni ,turbina jakis garett gt35,i reszta pierdoł ogolnie jesli masz odłozone 25-30 tys to mozesz podjezdzac pod te mody jesli nie masz to sie nie baw :) a i nie zapomnijmy o hamulcach przy tej mocy to minimalnie 300mm :) suma sumarum i tak ci wyjdzie wiecej w trakcie :)
Dzieki za odpowiedzi :) czyli mówicie zeby wszystko kupic pod 500km i wystroic na małym booscie i tutaj moje pytanie na jakich obrotach taki garret gt35 bedzie wstawał na małym booście i na jakich obrotach przy duzym (500km) i czy stroic cromem (czy hondate S300) na jednej mapie i zmieniac sobie doładowanie będę mógł apexi AVC-R tak? jeśli ktoś by mógł oczywiście się nie narzucam wymienić ćzęsći jakie mógłbym kupić (marki)
SSG ??? what for aby fura stała rok w garage??? no way!!!!!!!!!!! lepiej do pro turbo !!!!
A w którym "Garage'u" auto nie będzie stało z dwa miesiące ? ;)
Mało jest tunerów znających się na Hondach i większość to Warszawa i okolice - tu jest problem ...
A pojedź do zwykłego warsztatu zrobić głupiego swap'a na mocniejszy silnik to mechanicy rozkładają ręce.
Jeśli celujesz w tak zaawansowany setup to wal prosto do tunera... Napisz skąd jesteś, a pojawią się odpowiedzi z konkretnymi tunerami. Pzdr!
Dokładnie, taką robotę ogarną tylko mechanicy co robili już elektronikę w hondach, troszkę inny silnik i warsztat z 20 letnim stażem nie podejmie sie tego. JHM,SSG, Empire - mazowieckie itbbt.
no i jak ktoś też mądrze wspomniał już - PRO TURBO też jest warte uwagi.
w 2ga strone musisz zrobic jesli chcesz wiecej jezdzic niz poprawiac/dostajac. Robisz 500 a na co dzien jezdzisz ~300 .... zreszta wtedy MBC lub EBC (ale w takim projekciku to raczej bedzie) bo na pierwszych biegach trzeba bedzie ogranczac doladowanie ... lub i nie :cool:
Jedź do Proturbo albo do Promotora na wycenę i się wszystkiego dowiesz, bo mam wrażenie że chcesz tuningować auto przez internet.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.