Zobacz pełną wersję : Parówa
Piszę bo chciałbym dowiedzieć się Czy tak zwana Parówa coś tak naprawdę daję bo patrząc jak jest zamontowana to nie chce mi się wierzyc...
a co ma jej zamontowanie do tego jak dziala? pozatym jak ma byc zamontowana?
chodzi mi o to ze stozek jest po to by dostawał duzo powietrza a w tym miejscu nie ma go za duzo a poza tym powietrze powinno byc cieple czyli musialo by byc blizej silnika. dlatego sie pytam czy warto kupowac
chodzi mi o to ze stozek jest po to by dostawał duzo powietrza a w tym miejscu nie ma go za duzo a poza tym powietrze powinno byc cieple czyli musialo by byc blizej silnika. dlatego sie pytam czy warto kupowac
kto ci takich bzdur na opowiadal ze powietrze powinno byc cieple? moze byc cieple ale zalezy dla jakiego efektu. fabrycznie dolot jest w tym samym miejscu - pozatym po to sie robi nawiew zimnego powietrza ze zderzaka zeby bylo tam powietrze i to w duzej ilosci.
thompson17
06-01-11, 23:43
Parówa to shit ogólnie mówiąc, przereklamowana jest ;)
pozdrawiam
kto ci takich bzdur na opowiadal ze powietrze powinno byc cieple? moze byc cieple ale zalezy dla jakiego efektu. fabrycznie dolot jest w tym samym miejscu - pozatym po to sie robi nawiew zimnego powietrza ze zderzaka zeby bylo tam powietrze i to w duzej ilosci.
Zgadzam się, a jak nie ze zderzaka to przynajmniej odgrodzić taką zabawką:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?87147-os%B3ona-do-par%F3wy-6g
yhym rozumiem to prosze mi powiedziec czy warto kupowac:o
yhym rozumiem to prosze mi powiedziec czy warto kupowac:o
zamiast oemowego dolotu napewno warto
Parówa to shit ogólnie mówiąc, przereklamowana jest ;)
powiedzał co wiedział a stożka nawet nie ma :p:p:p pzdr
skolopendra
07-01-11, 10:34
Czy tak zwana Parówa coś tak naprawdę daję
cudów nie oczekuj
thompson17
07-01-11, 10:39
powiedzał co wiedział a stożka nawet nie ma :p:p:p pzdr
to załóż parówe siwy i zobaczysz, słyszałem kilka opinii ludzi co ją mają i wszystkie są raczej na nie:rolleyes:
Więc co proponujesz założyć ?
to załóż parówe siwy i zobaczysz, słyszałem kilka opinii ludzi co ją mają i wszystkie są raczej na nie:rolleyes:
ludzie mówią, że nic nie daje a to nie prawda a ten dzwięk zasysanego powietrza??? hehe żartuje, najlepszą opcją jest CAI ale wersja tylko na sucha pore
thompson17
07-01-11, 14:40
no tylko dźwięk, drze morde aż miło :p
cai dobra rzecz ale jak zassie wode to będzie problem :D
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?57538-CAI-woda-problem&highlight=cai%2Bwoda
A jak nie nalejesz benzyny do baku to będzie wiekszy problem :)
Sprzedaj auto, to tylko problemy.
parówa daje sporo na dole i na środku,na górze bez zmian-tak wynika z wykresu który zamieścił jeden z userów parówa vs wkładka
parówa daje sporo na dole i na środku,na górze bez zmian-tak wynika z wykresu który zamieścił jeden z userów parówa vs wkładka
i to jest na plus, przeciez nikt nie jeżdzi cały czas na vtecu
i to jest na plus, przeciez nikt nie jeżdzi cały czas na vtecu
jak masz jezdzic na dole to i seryjny dolot da rade...
thompson17
07-01-11, 23:52
jak masz jezdzic na dole to i seryjny dolot da rade...
patrząc w ten sposób to nic nie robić z samochodem bo i tak da rade jeździć...
http://img703.imageshack.us/img703/6827/par4.jpg
patrząc w ten sposób to nic nie robić z samochodem bo i tak da rade jeździć...
nie raczej chodzi o to ze nie warto cos robic, w zaleznosci do czego ma sie samochod - modzac go ja mysle o wysokich obrotach a nie o niskich - bo na niskich jezdzac nie ma po co modzic, bo i tak nie ma zadnego efektu...
ustawiasz sie na swiatlach i mowisz ze jedziemy tylko do 3k rpm bo taki mody sobie zrobiles? no prosze cie...
bo na niskich jezdzac nie ma po co modzic, bo i tak nie ma zadnego efektu...
.
bez sensu jest to zdanie
po to modzisz zeby były efekty
lepsza dyamika na niższych obrotach bardzo przydatna w miescie , kiedy żadko gdzie jest miejsce zakręcic pod 8 tys
zanim wkrecisz sie na wysokie obroty masz chyba niskie
i to one najbardziej przeszkadzają w hondzie bo seryjnie jest dosyć mułowata na dole
więc raczej poprawiał bym dół a nie góre
dokładnie Hondy mają słyby dół więc wszystko mówi samo za siebie, wiadomo jak ktoś modzi pod wyścigi to już inna wtedy jest bajka
jak masz slaby dol to jest redukcja od tego, wiec przestan marudzic ze kiedys sie musi tam dokrecic, jak masz 2k na 4 tym to wrzuc sobie 2 albo 3 i bedziesz mial wyzsze...
nie wiem jak ty ale ja po miescie nie musze miec super dynamiki, bo po to moge zredukowac.
ziolek19990
08-01-11, 21:53
jak masz slaby dol to jest redukcja od tego, wiec przestan marudzic ze kiedys sie musi tam dokrecic, jak masz 2k na 4 tym to wrzuc sobie 2 albo 3 i bedziesz mial wyzsze...
nie wiem jak ty ale ja po miescie nie musze miec super dynamiki, bo po to moge zredukowac.
dobrze mówi , polać mu :)
nie wiem jak ty ale ja po miescie nie musze miec super dynamiki, bo po to moge zredukowac.
Z drugiej strony fajna jest kupa momentu na dole, kiedy nie kręcisz, a samochód po prostu się odpycha.
Z drugiej strony fajna jest kupa momentu na dole, kiedy nie kręcisz, a samochód po prostu się odpycha.
trzeba przyznac ze czasami tak, ale od kiedy mam hanke poprostu tak nie robie, od tego sa diesle i inne tapczany... ;)
konstruktor
09-01-11, 02:16
Osobiście uważam że montaż parówy u mnie w w EK3 wyszedł na duży plus ! Natomiast musiałem się uczyć "na nowo" wciskania pedału gazu - tak jak już wielokrotnie było pisane w innych tematach o parówie simoty .
Dodam że miałem zamontowaną seryjną słomkę a nie wydech , gdy założyłem kolektor 4-2-1 i 2" dopiero wtedy parówa pokazała na co ją stać , ale nauka dodawania gazu była znów konieczna. No i mając parówę simoty przy obecnych kałużach nie musisz się za bardzo bać że zassie wodę.
E tam, w mieście często korzysta się z "Dołu" a żeby nie redukować po prostu lepiej wcisnąć gaz, i uczucie jak się zbiera od dołu jest bardzo fajne...
Na Dobrym dolocie nieporównywalnie lepsze niż na serii...
skolopendra
09-01-11, 11:40
dokładnie Hondy mają słyby dół więc wszystko mówi samo za siebie,
zwiększ pojemność, to się przekonasz czy tak jest :)
w mieście często korzysta się z "Dołu"
bez wątpienia tak ,dlatego tylko skrzynia nie parówka, która jest niedoróbką komory rozprężnej
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.