Zobacz pełną wersję : Wygodne foteliki - propozycje ;)
Z racji tego iż jestem nowy na forum chciałbym wszystkich serdecznie powitać ;d
Od jakiegoś czasu bardzo napaliłem się na Honde 5gen i dlatego w najbliższym czasie myślę że zawita ona w moim garażu. Będzie to moje pierwsze autko, ale myślę, że to będzie dobry wybór :rolleyes:
No ale koniec tych romantycznych historyjek. Mianowicie powoli myślę już co by wypadało zmienić w takiej serii, dlatego myślałem o fotelach. Jestem jakby to powiedzieć laikiem na temat samochodów, lecz czytając to forum sporo już wyniosłem wiedzy :p
Chciałbym się dowiedzieć jakie byście polecili Foteliki do takiej Hondy 5gen w Hb. Rozumiem że jeśli będzie to Hatchback to muszą być foteliki z funkcją składania. Gdzieś wyczytałem że bardzo wygodne są fotele od Preludy lecz nie wiem dokładnie od którego modelu. Noi jeszcze jedno pytanko czy jest dużo roboty z przerabianiem szyn pod nowe siodełka, no chyba że od niektórych modeli pasują bez jakichkolwiek przeróbek ;)
Preludy lecz nie wiem dokładnie od którego modelu.
IV Gen.
Noi jeszcze jedno pytanko czy jest dużo roboty z przerabianiem szyn pod nowe siodełka, no chyba że od niektórych modeli pasują bez jakichkolwiek przeróbek
Dużo może nie..ale trzeba podstawy spawania, dobre operowanie szlifierką i pomysł jak wrzucić obce stołki do naszego pojazdu :cool:
Dużo może nie..ale trzeba podstawy spawania, dobre operowanie szlifierką i pomysł jak wrzucić obce stołki do naszego pojazdu :cool:
owszem prelude IV gen, sa strasznie wygodne - mam takie u siebie.
tyle ze ja tam spawania ani operowania szlifierka raczej nie potrzebowalem do tych szyn...do innych moze tak ;)
Ja też nie używałem spawarki a robiłem 2 modele Recaro w dwóch różnych Preludach. Ale szlifierka przydatna była.
Jak chcesz komfortowe to od Prelude IV fakt, ale jak chcesz jakieś bardziej kubełkowe to Recaro Speed, Recaro z ATR, DC2, EP3 ;)
Po za konkursem, dlaczego pierwszy mod to fotele, ma być? :p