PDA

Zobacz pełną wersję : minime d14a3 z6/y8/y2



elviss09
04-01-11, 19:44
witam,
chcialbym sie zorientowac co bedzie mi potrzebne do zalozenia czapki z vteckiem do d14. Z tego co wiem to napewno kompletna glowica tylko tutaj pytanie ktora lepiej i jakie sa miedzy nimi roznice z6 y2 y8? wiazka silnikowa, komputer, sonda, kompletny kolektor dolotowy, aparat zaplonowy i co jeszcze? uszczelka uszczelke pod glowice i pasek rozrzadu (jesli wogole sie roznia)?
pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc

Karuzel
04-01-11, 20:32
w a3/4 trzeba wiazke przerabiac na obd1, komputer tez potrzebny, sonde 4 przewodowa, ssacy, aparat, uszczelka pod glowice, pod kolektory,pod pokrywe, pasek rozrzadu. Gdy bedziesz mial glowice wymien sobie przy okazji uszczelniacze zaworowe ;)

krzysiek civic
04-01-11, 20:35
opłaca sie taka przerobka?? bo kiedys o tym myslalem i o wiele wiecej sie nie wyda i swap wyjdzie

elviss09
04-01-11, 20:55
mowisz o wiazce kabinowej ze trzeba przerabiac?

a oplaca nie oplaca zalezy komu. Osobiscie wole minime niz swap bo mam dol o badzo malym przelocie ktory nie bierze grama syntetycznego oleju i szkoda wyp.. jak bedzie zle to kupie dol od z6 i bedzie jak swap

tylko teraz jaki pasek rozrzadu? od z6/z9/y8itp czy a3?

Karuzel
04-01-11, 21:13
pasek od z6 a niewiem jak z rolka i pompa ale chyba zostaja stare tzn te od d14. a wiazke to silnikowa, tzn piny w kompie trzeba pomodzic, wtyczki od wtryskow, od krokowca, od aparatu, przewody brkaujace trzeba ciagnac. to nie tak hop-siup jest hehe

krzysiek civic
04-01-11, 21:13
wydaje mi sie ze od z6 ale nie chce cie wprwadzac wblad.. tak mozesz tak zrobic ale koszta duzo wzrosna wlasnie..a zakladajac czapke jelsi ci chodzi o jakies przyrosty to wydaje mi sie ze za duzych nie bedzie.. no ale zalezy co Ty kombinujesz tam;)

spychu
04-01-11, 21:15
Trzeba przerabiać zarówno wiązkę kabinową jak i silnikową.
W każdym jednym przypadku przejście z SFI na MPFI, nowe kable do aparatu zapłonowego, do vteca, sondy, czujników pod obd1.

Jeśli jesteś pewny tego co masz to nie pakuj się w minime, kup swapa na D16 a to co masz sprzedaj. Wywalisz do cholery kasy na minime a nie będziesz zadowolony.

elviss09
04-01-11, 21:22
opchnalbym to z checia ale kto w dzisiejszych czasach wezmie d14:confused: chyba ze zlomiarz. ale dosyc ot pare konkretnych pytan:
-czym roznia/charakteryzuja sie glowice y8, z6, z9, y2?

spychu
04-01-11, 21:31
Jak dasz rozsądną cenę to pewnie, że wezmą, jak komuś się d14 "skończyło" i chce w jego miejsce włożyć zdrowe d14 za połowę hajsu na remont to w czym problem.

rider143
04-01-11, 21:32
-czym roznia/charakteryzuja sie glowice y8, z6, z9, y2? Kształtem komory spalania i jej objętością.

elviss09
04-01-11, 21:42
Kształtem komory spalania i jej objętością.

a jak to sie ma do glowicy d14?

jacente
05-01-11, 13:36
Głowica z6/y8/y2 podbije Ci trochę CR.
Y8 trochę bardziej od Z6. Dorzuć jeszcze cienką uszczelkę pod głowicę od Y8 i będzie fajnie. Dzięki VTECowi i większym kanałom w głowicy podniesiesz trochę moc silnika ale i spalanie ;)

Kras
05-01-11, 14:03
Takie mini ma sens jedynie gdy masz dostep do ktorejs z tych glowic i osprzetu za totalne grosze.

Rajan
05-01-11, 20:31
Takie mini ma sens jedynie gdy masz dostep do ktorejs z tych glowic i osprzetu za totalne grosze.

Zgodzę się z kolegą. Jak nie masz dostępu do tanich części to jest to dość droga zabawa :/