Zobacz pełną wersję : Krzywe Tarcze Hamulcowe
Witam Panowie problem mam taki co nie załoze nowych tarcz to po przejechaniu około 2000-3000 km znowu sa pokrzywione dotyczy to tylko jednej strony dokładnie prawej.
Na co zwrócić uwage i ewentualne koszty. Napewno odpada złe zamontowanie przed załozeniem tarcz wszystko dokładnie oczyściłem z rdzy.
Tarcze ATE klocki Ferodo wczesniej tarcze JC klocki jakies japońskie i efekt ten sam.
A autko to Civic B16A2
Bicie piasty.
Nie wiem czy się jakoś prostuje czy wymienia całość :|
Powiedz mi, czy dobrze Ci taki zestawik hamuje?
nawet dobrze.
a i zauwazyłem ze troszke grzeje sie to koło
to stawiał bym na to ze trzyma co prawy chamulec i nagrzewa tarcze. a gdy tarcza jest nagrzana dosc mocno i w ten czas wjezdzasz w jakąś kałuże i raptownie chłodzi tarcze to moze ona sie lekko krzywić
a trzymanie hamulca może być spowodowane przez skorodowany tłoczek hamulcowy :)
Witam Panowie problem mam taki co nie załoze nowych tarcz to po przejechaniu około 2000-3000 km znowu sa pokrzywione dotyczy to tylko jednej strony dokładnie prawej.
Na co zwrócić uwage i ewentualne koszty. Napewno odpada złe zamontowanie przed załozeniem tarcz wszystko dokładnie oczyściłem z rdzy.
Tarcze ATE klocki Ferodo wczesniej tarcze JC klocki jakies japońskie i efekt ten sam.
A autko to Civic B16A2
Bije Ci piasta..jest wygięta.. tez tak miałem kiedyś. podstawowa sprawa pojedz do jakiegoś warsztatu przy nastepnej wymianie..i po założeniu nowej tarczy niech zmierzą Ci bicie...wtedy będziesz widział co i jak. Ja musiałem wymienić piastę..na szczęscie tarczy mi nie zdążyło pokrzywić.
Pzdr..
Witam Panowie problem mam taki co nie załoze nowych tarcz to po przejechaniu około 2000-3000 km znowu sa pokrzywione dotyczy to tylko jednej strony dokładnie prawej.
Na co zwrócić uwage i ewentualne koszty. Napewno odpada złe zamontowanie przed załozeniem tarcz wszystko dokładnie oczyściłem z rdzy.
Tarcze ATE klocki Ferodo wczesniej tarcze JC klocki jakies japońskie i efekt ten sam.
A autko to Civic B16A2
Bije Ci piasta..jest wygięta.. tez tak miałem kiedyś. podstawowa sprawa pojedz do jakiegoś warsztatu przy nastepnej wymianie..i po założeniu nowej tarczy niech zmierzą Ci bicie...wtedy będziesz widział co i jak. Ja musiałem wymienić piastę..na szczęscie tarczy mi nie zdążyło pokrzywić.
Pzdr..
Droga jest ta zabawa z wymianą piasty ??
Niestety droga, i tu jest problem.
można lekko piastę przetoczyć tylko szpilki trzeba powybijać
ale zanim zaczniesz coś robić na ostro to jak pisał pawelek, pojedz do warsztatu niech zmierzą bicie piasty no i podstawowa sprawa to tloczek w zacisku i prowadnice
Mi mechanik powiedział, że to nie może być krzywa piasta.
Gdy się dłużej zastanowimy, także dobrniemy do tego samego wniosku... Gdyby piasta miałe jakieś bicie, to równomiernie biłaby tarcza, ale razem z kockami i zaciskiem, więc jak powiożać ze sobą krzywą piastę i krzywienie tarcz?
Gdy się dłużej zastanowimy, także dobrniemy do tego samego wniosku... Gdyby piasta miałe jakieś bicie, to równomiernie biłaby tarcza, ale razem z kockami i zaciskiem, i ze zwrotnicą i co za tym idzie z kierownicą
twój mechanik nie ma doświadczenia w tym temacie zmień go :mlotek:
twój mechanik nie ma doświadczenia w tym temacie zmień go :mlotek:
Oj nie :mlotek:
(Dywagowałbym, gdybym wiedział co to jest zwrotnica)
podepnę sie pod ten temat czy już sprawa została wyjaśniona ??
bo mam podobny problem :/
Witaj ktoś mi powiedział ze moze byc to wina zacisku zapieka nagrzewa tarcze i w ten sposób krzywi wprawdzie kupiłem reperaturki ale nie mam bardzo czasu sie za to zabrac. Poprzednio jak wymienialem klocki to faktycznie zwrócilem uwage że ten jeden tłoczek gożej sie wciska.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.