...Bartuś...
04-01-11, 14:40
Witam...Mam następujący problem.Założyłem u Siebie zegary z Integry,lecz mam 2 problemy.
1.Podczas wypinania pinów z kostki zetknęły Mi się kable,po czym po podłączeniu okazało się że pomimo poprawnego ułożenia pinów w kostkach i sprawdzeniu żarówki nie mam kontroli Ciśnienia Oleju?Czy w jaki kol wiek sposób da się ten czujnik spalić??Ew.jak sprawdzić co jest przyczyną??
2.W moich kostkach są kable które nie są opisane na schemacie i w ogóle Ciężko znaleźć od czego są:
A mianowicie:
Biało/Zielony-Światła Awaryjne -Hazard Light(Prawda podobnie)
Zielono/Czerwony-Rezerwa Paliwa(Prawda Podobnie bo drugi jest od hamulca ręcznego)
Zielono/Czarny-??
Z góry dziękuję gdyby ktoś wrzucił schemat pinów z europejskiego Civic EG najlepiej EG6/EG9
1.Podczas wypinania pinów z kostki zetknęły Mi się kable,po czym po podłączeniu okazało się że pomimo poprawnego ułożenia pinów w kostkach i sprawdzeniu żarówki nie mam kontroli Ciśnienia Oleju?Czy w jaki kol wiek sposób da się ten czujnik spalić??Ew.jak sprawdzić co jest przyczyną??
2.W moich kostkach są kable które nie są opisane na schemacie i w ogóle Ciężko znaleźć od czego są:
A mianowicie:
Biało/Zielony-Światła Awaryjne -Hazard Light(Prawda podobnie)
Zielono/Czerwony-Rezerwa Paliwa(Prawda Podobnie bo drugi jest od hamulca ręcznego)
Zielono/Czarny-??
Z góry dziękuję gdyby ktoś wrzucił schemat pinów z europejskiego Civic EG najlepiej EG6/EG9