PDA

Zobacz pełną wersję : świnka w VTi



omnipower
18-04-05, 20:41
tak sobie przeglądałem stronkę motoexpress i natknąłem się na seryjnego cifa VTi, w którym zamontowano apexi VAFC i wszystko zestrojono.

Wynik, zobaczcie sami http://www.mx.com.pl/Nasze_auta/Zdjecia/civic_16vtec/civic2.jpg

ogólnie we Wrocku mówi się, że hamownia w motoexpress troszeczkę zaniża wartości w porównaniu do innych, ale w to chyba nie ma sęsu wnikać bo bardziej interesują mnie możliwości greddy e-magine. Czy może ktoś wie coś na temat tej świnki? Czy jest lepsza od ww apexi?

Czy taki słaby wynik może być spowodowany seryjnymi wtryskiwaczami?

Czy raczej układ wydechowy i dolotowy nie dał rady? A może jedno i drugie?

typeR
18-04-05, 21:19
Słaby wynik? Jezeli to jest 100% seryjny silnik, to bardzo ladny wynik jak dla mnie.

omnipower
18-04-05, 21:25
ale trzeba jeszcze wziąść pod uwagę, że z tej świnki wyciśnięto prawie max. Wszystko było strojone na hamowni w motoexpress.

Czy przy lekkich modach w silniku przyrost byłby większy?

elmer
18-04-05, 22:31
Nie chce byc niemily, ale to ciagle gdybanie staje juz mocno denerwujace.
BTW, jesli silnik seria, to ten wynik jest wrecz bardzo dobry.

kosiniak
18-04-05, 23:06
ja nie widzialem serii która by zrobiła taki wynik :shock:

Adam R.
18-04-05, 23:16
e-manage to ta sama pulka co SMT, apex`i jest juz troszke gorsze

rem36
18-04-05, 23:17
Nie ma wyniku przed zmianami wiec ciezko cokolwiem ocenic... Generalnie to chyba łatwo samemu wykombinowac ze swinki sa fajne jak sie cos zrobi z silnikiem i zmienią sie jego parametry pracy, wtedy do nowych warunkwo trzeba dostosowac dawki paliwa odcinke itd. seryjny silnik ma to wystrojone przez fabryke a tam mysle ze sie natym znaja :roll: i tuningi nic dobrego nie wniosa...

omnipower
20-04-05, 07:21
rem36 a kto mówi o totalnej serii, przy mocniejszych modach świnka ma bardzo szerokie pole do popisu. Jeszcze większe jest, gdy istnieje możliwość przełączenia map, w zależności od potrzeby ;)

dodatkowym plusem e-manage jest to, że istnieje możliwość rozbudowy zakresu jego działania :D
chociaż zauważyłem, że stosuje się również więcej niż jedną świnkę,tylko wówczas w kieszeni znacznie ubywa :(

izzy_rajder
20-04-05, 10:38
Ale ten wykres nam nic nie mowi. Nie ma go do czego odniesc. Jaki byl wynik tego auta przed swinka? Jest napisane ze silnik seria, ale dolot i wydech mogly byc zrobione i mogl miec np 167KM przed ta zabawa...

Bo jak to byla seria seria czyli przewaznie 150 pare koni i 140 pare niutkow to ten wynik jest nierealny moim zdaniem.

Lukasz4D
20-04-05, 11:08
izzy co ty opowiadasz nie od dzis wiadomo ze do vti to wystarczy wydech zrobic i dolot i jest 185 koni, a potem dokladasz taka swinie i masz 200 i w polsce jeżdzacych vti to co drugi. Ale wszyscy cichociemni w garazach czychaja
No ale od czegos trza zaczac i moze byc to zarówno jakas swinka jak i apexi.

Ja tam mam dolot zrobiony nieduzo koni a jakos smigam - i z toba ide łeb w łeb a mam przeciez 1.4 iS Type-R ;-ppppppppppp


pozdr
lukasz

p.s. teks nie miał w sobie nic a nic złosliwosci - jesli tak uwazacie luzujcie ;-)

kivik
20-04-05, 11:24
rem36 a kto mówi o totalnej serii, przy mocniejszych modach świnka ma bardzo szerokie pole do popisu.....


wlasnie przy mocniejszych modach świnka nadaje sie do du....
Zadna świnka na dluzsza mete nie sprawdza sie na niepelnych otwarciach przepustnicy wiec takich warunkow pracy nie wystroisz świnka.
Mnie seryjny ECU obd2 nie przyjmowal wiecej niz 7-10% wiecej paliwa (a Apexiku) wiec mocniejszych modow tez nie da sie wystroic.

ignac
20-04-05, 12:10
w usa czy ma mody czy ich nie ma apexi jest prawie w kazdym a greddy emange do autka bez doladowania to moim zdaniem glupota szkoda kasy
takie jest moje zdnaie

polkar
20-04-05, 18:11
To jest bordowy sedan VTI Jacka z Wrocławia. Grupa WROCŁAW zna Jacka.]
Z tego co pamiętam bez APEXI wyszło mu 163KM