Zobacz pełną wersję : Jaką instalacje założyć Civic 1.4 is 96r
Witam!
Powiedzcie mi moi drodzy koledzy, jaką instalację zakłada się do honda civic 1.4 is rok 96.
Czy w ogóle warto do tego samochodu zakładać gaz? Jak się sprawują Wasze hondy na gazie, może ktoś ma taką samą i wypowie się?
Nie znam się w ogóle na tym, więc liczę na fachowe porady.
mcgyver555
05-01-11, 14:47
Mam zwykłą instalkę Landi Renzo na mikserze i szczerze mówiąc to żałuje, że się nie szarpnąłem na sekwencje. Auto się zauważalnie zmuliło (przed montażem spokojnie przekraczałem 180 a po ledwo 170 - na benzynie). Oprócz tego na sekwencji na pewno by auto mniej paliło. U mnie minimalnie na trasie raz zeszło do 7 l, maksymalnie to ponad 12(miasto), średnio 10 trzeba liczyć. Na sam koniec czystość spalin, która dla nieświadomych ekologicznie da się we znaki podczas przeglądów. Sekwencja precyjniej steruje AFRem i nie powinno być z tym problemów. U mnie na gazie na biegu jałowym normy przekracza i trzeba reduktor skręcać żeby przegląd legalnie przejść.
W marcu mi się gwarancja kończy i jak auta nie sprzedam to chyba BLOSA założę - to też jest dobra opcja, ale nie wiem czy jakiś serwis LPG Ci to założy żebyś miał papier do urzędu. Jest na forum fajna fotoinstrukcja zakładania BLOSA do naszego silnika.
ziolek19990
05-01-11, 15:32
ja założyłem sekwencję i bardzo dobrze wystrojona bo idzie tak samo jak na benzynie , wlew mam schowany w klapkę od wlewy benzyny a co do spalania to nie powiem bo dopiero co wczoraj założyłem , z przeróbek mam jak na razie kolektor dolotowy z d16z6 i parówę .
U siebie mam instalację sekwencyjną - Landi Renzo Omegas z reduktorem LI02 do 140 km, jeździ to oczywiście w ej9 bez problemu, rzekłbym że kręci do końca bez problemu. Wtryskiwacze med (czarne kapturki) wytrzymują nawet do 200 000 km. Instalacja dosyć droga w eksploatacji, ale odwdzięcza się bezawaryjnością. Całość + porządny fachowy montaż ok. 3500 zł. Polecam i to bardzo.