Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Tapicerka - czyszczenie samemu?

lopes91
01-01-11, 21:23
Witam

Sprawa wygląda następująco: wiozłem chorego brata na pogotowie. W pewnym momencie zachciało mu się wymiotować, z powodu braku jakiegoś worka, zanim znalazłem miejsce do zatrzymania brat nie wytrzymał. Na miejscu zebrałem to jakąś chusteczką, co by nie leżało, a po powrocie do domu spróbowałem to "wyprać" Vanishem do dywanów. Pozbyłem się plamy, jednak pozostał nieprzyjemny zapach. Spróbowałem też płynem do naczyń, ale i to nie pomogło pozbyć się tego zapachu. No i tutaj proszę o waszą pomoc.

Czy polecicie może jakieś środki czyszczące do tapicerki, które pozwolą się pozbyć nieprzyjemnego zapachu? Czy konieczna będzie tu wizyta w jakimś zakładzie zajmującym się praniem tapicerki samochodowej, choć chciałbym tego uniknąć - wydatek ok 130 zł to obecnie dla mnie sporo, z racji że jestem studentem - dlatego pytam o raczej domową robotę.

Z góry dziękuję za pomoc ;)
Pozdrawiam

Z góry

reaktor
02-01-11, 02:01
przede wszystkim musisz to zdjąć i wyprac pożądnie od 2óch stron

Robal83
02-01-11, 10:34
tak mocny jest Inner APP w stężeniu 1/20 usuwa plamy zarówno biologiczne jaki chemiczne takze tym dasz rade

piotrek1
02-01-11, 10:58
srodek do mycia ciezarowek TRUCK oczywiscie tez po rozrobieniu i dobrze sie pierze stara firanka a nie jakimis szczotkami ,jako ciekawostke dodam ze najlepszy jest pies rasa obojetna ,przypomniala mi sie historia z czasow kawalerki kiedy kolega za duzo wypil i zwymiotowal mi w samochodzie a ze byl to fiat 126p wiec bylo to wszedzie i w niedziele rano postanowilem przewietrzyc kaszla na podworku przed wyciaganiem do prania wykladzin a tu ku memy zaskoczeniu pies zrobil robote za mnie wylizal wszystko tak ze skonczylo sie na zapachu przy lusterku i to nie jest zart!!

lunatyk
02-01-11, 14:48
jest jeszcze opcja Hatricka :) może w samochodzie już dawno nie śmierdzieć a ten zapach chodzi za Tobą ;) zapytaj osobę postronną najlepiej kobietę ;-)