Zobacz pełną wersję : stozek do d15z1 Warto?
Witam wszystkich warto zkładac stozek z dolotem do tego silnika? jesli tak to jaki bo srednica przepustnicy jest cos ok 35mm wiec nie za duzo i czy na odme załozyc filter czy połączyc to przewodem do rury tak jak to jest w seri?
czy na odme załozyc filter czy połączyc to przewodem do rury tak jak to jest w seri?
tak jak jest to w serii
czy warto nie wiem bo nie mam takiego silnika a to specyficzny wynalazek. pewnie zakreci lepiej gora kosztem zmuly srednich obrotach
warto na pewno wymienic kolektor
jak pojezdzilem takim samochodem troche to stwierdzam ze nei warto nic w nim robic, on ma byc ekonomiczny nie szybki i wszystko tam zostalo zaprojektowane zgodnie z tym celem, ma on jezdzic niskimi obrotami, polepszanie gory kosztem dolu przy tej skrzyni jest bez sensu, zrobienei dolotu przy tak smiesznych wymiarach kolektora ssacego i przepustnicy nie zrobi cudow... moze kilka nm i km z racji wiekszej przpustowosci filtra przy mniejwiecej seryjnych parametrach rury ma jakis sens ( ale to chyba lepiej dac wkladke), jesli chcesz modyfikowac ten samochod to zrob swap na cokolwiek innego nawet zwykle b7 bo tutaj trzeba absolutnie wszytko poza golym blokiem zmienic zeby to mialo rece i nogi.
Ten silnik i skrzynia jest 100% pod ekonomie jesli chcesz lepszych osiagow lub lubisz poprostu krecic silnik i jezdzic dynamicznie to nawet zwykle d15b2 sprawilo by ci wiecej frajdy.
moze to troche ot wzgledem stozka ale naprawde modyfikowanie tego jest wysoce nie wskazane :)
No a jak by załozyc kolektor ssący od Z6 i do tego dolot, bo narazie chece zmienic ECU własnie od z6 i sonde na 4 zyłową bo ta 5 zyłowa co mam jest padnieta a nowej niechce kupowac bo straszliwie droga czy moze nie warto sie tak bawic i kupic cos innego?
jak zmienisz do tego glowice na z6 i walkorobowy z korbowodami i tlokami na taki od d15b2 lub b7 to warto, a no i oczywscie skrzynie.
inaczej nie warto....
jak zmienisz do tego glowice na z6 i walkorobowy z korbowodami i tlokami na taki od d15b2 lub b7 to warto, a no i oczywscie skrzynie.
inaczej nie warto....
czyli NIE warto bo lepiej kupic inny silnik
Znalazłem taki filmik jak przyspiesza takie d15z1 http://youtube.com/watch?v=FcD6Ksps6vc :shock: kurcze moje napewno tak nie przyspiesza tyle ze umnie na 1 mam 60km a na 2 prawie 100 a tu setke przekracza dopiero na 3 moze umnie jest cos nie tak ze tak sie nie zbiera jak dam trójke to tak ospale sie rozpędza a na filmiku ciągnie.
a przyczyną takiego zamulenia moze byc filtr paliwa bo czasami jak jade to na moment auto samo przyspiesza.
HA HA HA!! Jak ten film prezentuje d15b1 STOCK to oddam 4 litry krwi na uzytek szpitala
Olej jakiekolwiek usprawnianie tego silnika, doprowadz go do stanu nominalnego i sie ciesz ze masz Honde ktora sie nie psuje sama z Siebie..
Pozdrawiam
ja u siebie w d15z1 zalozylem stozek na serujna gume.
nie odczułem efektu w jezdzeniu, ale bardzo ładną róznice w dźwięku. moze nie warczy jak vti ale jest ładny dzwiek vteca.
słychac go nawet na moim filmiku z hamowni
http://youtube.com/watch?v=BbTGiQvQzhk
dla porównania d15b2
http://www.youtube.com/watch?v=7D-o0fmugWY
vti
http://www.youtube.com/watch?v=386ohgRrwH0
jako bonus wywiad z Matey'em
http://www.youtube.com/watch?v=qmj15XKSzGU&mode=related&search=
[ Dodano: Czw 04 Sty, 2007 ]
http://youtube.com/watch?v=BbTGiQvQzhk
w tym linku jakos w połowie zaczyna sie drugi przejazd i jest pokazany ekran komputera, przy obrotach 3500 ktore pokazuje gorny licznik słychac zalączenia vteca
umnie na 1 mam 60km a na 2 prawie 100 a tu setke przekracza dopiero na 3 moze umnie jest cos nie tak
tam jest normalna skrzynia twoja jest mega dluga i dlatego tak nie przyspieszasz, jak zalozysz krotka to tryb econo podzie sie jeb....
Witam a czy w takim razie oplaca sie robic modyfikacje d15z6???? bo to tez w miare ekonomiczny silniczek
pzdr!
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.